Informacje o nowych artykułach i sposobach oszczędzania pieniędzy prosto na Twój e-mail

    

Self-publishing

Jak działa sklep internetowy #FinNinja – kulisy obsługi 38k Klientów i 3,26m zł w 14 miesięcy – case study część 3

Thumbnail image for Jak działa sklep internetowy #FinNinja – kulisy obsługi 38k Klientów i 3,26m zł w 14 miesięcy – case study część 3

Sprawna obsługa zamówień i przekraczanie oczekiwań kupujących są równie ważne jak wartość merytoryczna mojej książki. Dziś ujawniam jak to robię. Ten wpis to trzecia część case study self-publishingu i kompletny przewodnik po rozwiązaniach informatycznych obsługujących sprzedaż książki “Finansowy ninja”. To jednocześnie instrukcja dla osób, które podobnie jak ja chciałyby zbudować platformę automatyzującą w maksymalnym stopniu […]

Czytaj dalej →

O blogerze co się dyrektorom nie kłaniał, czyli jak #FinNinja trafił do kolejnych bibliotek

Thumbnail image for O blogerze co się dyrektorom nie kłaniał, czyli jak #FinNinja trafił do kolejnych bibliotek

Kolejna wysyłka książek zrealizowana. Już blisko 1000 bibliotek w Polsce wypożycza “Finansowego ninja”. Nie obyło się jednak bez incydentów. Ten wpis miał być krótką i radosną opowieścią o tym, że zrealizowałem wysyłkę kolejnych ok. 500 egzemplarzy mojej książki do wskazanych przez Was bibliotek w całym kraju. Niemniej jednak ta wysyłka zakończyła się fermentem, którym zaśmierdziało […]

Czytaj dalej →

Jak wypromowałem książkę “Finansowy ninja”, czyli strategia i sposoby samodzielnych działań PR – case study #FinNinja część 2

Thumbnail image for Jak wypromowałem książkę “Finansowy ninja”, czyli strategia i sposoby samodzielnych działań PR – case study #FinNinja część 2

Transparentność, sukces wydawniczy i samotna walka ze wspólnymi wrogami – to główne założenia strategii promocji mojej książki. Plan przyniósł dobre rezultaty. Poniżej dzielę się szczegółami. Pierwsza część case study dotyczącego samodzielnej publikacji książki “Finansowy ninja” wzbudziła olbrzymie zainteresowanie. Tam prezentowałem szczegóły dotyczące strategii sprzedażowej, wariantów produktów oraz powodów, dla których zdecydowałem się na self-publishing. Dziś druga […]

Czytaj dalej →