Informacje o nowych artykułach i sposobach oszczędzania pieniędzy prosto na Twój e-mail

    

Self-publishing

Apel do self-publisherów: pokażmy efekty dzielenia się wiedzą + prośba na moje urodziny

Thumbnail image for Apel do self-publisherów: pokażmy efekty dzielenia się wiedzą + prośba na moje urodziny

Wypełnijcie ankietę i pomóżcie opracować zestawienie samodzielnie wydanych książek, których autorzy bazowali na case study „Finansowego ninja”. Gdy w 2016 r. samodzielnie wydawałem książkę „Finansowy ninja”, to w Polsce nie było wielu przykładów udanego self-publishingu. Oczywiście byli autorzy, którzy wydawali samodzielnie książki, ale niestety mało kto publicznie dzielił się doświadczeniami (pozytywnym wyjątkiem był Alex Barszczewski). […]

Czytaj dalej →

Ile zarobiła książka „Finansowy ninja”? Podsumowanie na koniec 2019 r. + wyniki całej mojej firmy

Thumbnail image for Ile zarobiła książka „Finansowy ninja”? Podsumowanie na koniec 2019 r. + wyniki całej mojej firmy

Historia książki „Finansowy ninja”, to świetny przykład, że jeden bestseller może ustawić autora na całe życie. Zwłaszcza wydany samodzielnie. W Polsce. Skończył się rok, zebrałem wszystkie dane i nareszcie zebrałem siły, aby napisać obszerne podsumowanie i zapowiedzieć, co planuję na przyszłość. Materiału wyszło na tyle dużo, że podzieliłem go na kilka wpisów. Dzisiaj przedstawię rezultaty […]

Czytaj dalej →

Rekordowe wyniki DDD = 292.407 zł w 2 dni dzięki darmowej dostawie – case study

Thumbnail image for Rekordowe wyniki DDD = 292.407 zł w 2 dni dzięki darmowej dostawie – case study

Najlepszym sposobem oszczędzania jest zwiększanie zarobków. Opowiem Wam zatem o tym, jak jako sprzedawca można zarabiać więcej zmniejszając koszt dla klienta. No to pora na małe podsumowanie tegorocznego „Dnia Darmowej Dostawy”. Zacznę z grubej rury – ten DDD był u mnie rekordowy. W dniach 9 i 10 grudnia zamówiliście łącznie 4318 egzemplarzy książek płacąc za […]

Czytaj dalej →

Ile naprawdę zarabia autor książki? – komentarz do rankingu „Wprost” + wyniki „Finansowego ninja”

Thumbnail image for Ile naprawdę zarabia autor książki? – komentarz do rankingu „Wprost” + wyniki „Finansowego ninja”

Gdyby wierzyć, że ranking „Wprost” zawiera prawdziwe liczby, to powinienem ogłosić się piątym najlepiej zarabiającym autorem w Polsce w 2019 r. Ale niestety tygodnik Wprost się myli, a podane tam liczby odbiegają od rzeczywistości. W poniedziałek we „Wprost” ukazał się obszerny artykuł o zarobkach autorów książek. Towarzyszył mu ranking najlepiej zarabiających polskich pisarzy 2019 roku. […]

Czytaj dalej →

Ile książek trzeba sprzedać, aby trafić na listę bestsellerów Empik i co daje promocja książki w Biedronce – #caseZCWP część 2

Thumbnail image for Ile książek trzeba sprzedać, aby trafić na listę bestsellerów Empik i co daje promocja książki w Biedronce – #caseZCWP część 2

Strategia promocji książki „Zaufanie, czyli waluta przyszłości”, czyli kulisy tego, o czym początkujący autor raczej nie usłyszy od wydawcy. Design produktu, strategia działań promocyjnych, kulisy promocji w poszczególnych kanałach oraz podsumowanie ich efektów – to zakres tematyczny drugiej części case study wydawania książki „Zaufanie, czyli waluta przyszłości” (#ZCWP). Łącznie będzie ich pięć i przeznaczone są […]

Czytaj dalej →

Case study książki “Zaufanie, czyli waluta przyszłości”, czyli jak wydać książkę z wydawcą i na tym zarobić – #caseZCWP część 1

Thumbnail image for Case study książki “Zaufanie, czyli waluta przyszłości”, czyli jak wydać książkę z wydawcą i na tym zarobić – #caseZCWP część 1

Przeprowadziłem najdroższy test w moim życiu – jako autor self-publishingowego bestsellera wydałem kolejną książkę z tradycyjnym wydawcą. Czy było warto? Oto pierwsza część analizy. Zacznę od przedstawienia się tym osobom, które jeszcze nie wiedzą kim jestem i czy mam jakikolwiek mandat do pisania na temat wydawania książek. W 2016 r. opublikowałem książkę „Finansowy ninja” – […]

Czytaj dalej →

Jak działa sklep internetowy #FinNinja – kulisy obsługi 38k Klientów i 3,26m zł w 14 miesięcy – case study część 3

Thumbnail image for Jak działa sklep internetowy #FinNinja – kulisy obsługi 38k Klientów i 3,26m zł w 14 miesięcy – case study część 3

Sprawna obsługa zamówień i przekraczanie oczekiwań kupujących są równie ważne jak wartość merytoryczna mojej książki. Dziś ujawniam jak to robię. Ten wpis to trzecia część case study self-publishingu i kompletny przewodnik po rozwiązaniach informatycznych obsługujących sprzedaż książki “Finansowy ninja”. To jednocześnie instrukcja dla osób, które podobnie jak ja chciałyby zbudować platformę automatyzującą w maksymalnym stopniu […]

Czytaj dalej →

O blogerze co się dyrektorom nie kłaniał, czyli jak #FinNinja trafił do kolejnych bibliotek

Thumbnail image for O blogerze co się dyrektorom nie kłaniał, czyli jak #FinNinja trafił do kolejnych bibliotek

Kolejna wysyłka książek zrealizowana. Już blisko 1000 bibliotek w Polsce wypożycza “Finansowego ninja”. Nie obyło się jednak bez incydentów. Ten wpis miał być krótką i radosną opowieścią o tym, że zrealizowałem wysyłkę kolejnych ok. 500 egzemplarzy mojej książki do wskazanych przez Was bibliotek w całym kraju. Niemniej jednak ta wysyłka zakończyła się fermentem, którym zaśmierdziało […]

Czytaj dalej →

Jak wypromowałem książkę “Finansowy ninja”, czyli strategia i sposoby samodzielnych działań PR – case study #FinNinja część 2

Thumbnail image for Jak wypromowałem książkę “Finansowy ninja”, czyli strategia i sposoby samodzielnych działań PR – case study #FinNinja część 2

Transparentność, sukces wydawniczy i samotna walka ze wspólnymi wrogami – to główne założenia strategii promocji mojej książki. Plan przyniósł dobre rezultaty. Poniżej dzielę się szczegółami. Pierwsza część case study dotyczącego samodzielnej publikacji książki “Finansowy ninja” wzbudziła olbrzymie zainteresowanie. Tam prezentowałem szczegóły dotyczące strategii sprzedażowej, wariantów produktów oraz powodów, dla których zdecydowałem się na self-publishing. Dziś druga […]

Czytaj dalej →