Do 19 sierpnia trzeba uzupełnić swoje dane, aby otrzymać premię 80 zł za założoną i utrzymaną do końca lipca „Lokatę Bezkarną”.
Ten wpis ma na celu wyłącznie przypomnienie Wam, że musicie uzupełnić dane w Comperii, aby otrzymać premię w wysokości 80 zł (o ile spełniliście warunki promocji ComperiaBonus i banku BGŻOptima). Przypominam, bo szkoda byłoby stracić te pieniądze. Założyliście za pośrednictwem mojego bloga łącznie kilka tysięcy tych lokat więc samego bonusu należy się Wam łącznie kilkaset tysięcy złotych 🙂
Przedstawiam całą procedurę w tym wpisie, na filmie oraz dodatkowo odpowiadam na najczęstsze pytania.
A w przypadku dodatkowych pytań – możecie je pisać w komentarzach lub skontaktować się bezpośrednio z Comperia pod adresem [email protected]
Zapraszam 🙂
UWAGA: 16 marca 2015 r. ruszyła nowa promocja Comperia Bonus, w ramach której można otrzymać 65 zł premii za założenie „Wymarzonego Konta” w Raiffeisen Polbank oraz łącznie 40 nagród, w tym iPady i zegarki Smartwatch LG.
Zapraszam do przeczytania artykułu na ten temat!
Jak uzupełnić swoje dane aby otrzymać bonus?
Sytuacja przedstawia się następująco:
- W poniedziałek 11 sierpnia Comperia rozesłała e-mail do wszystkich osób, które kwalifikują się do otrzymania bonusu w wysokości 80 zł, czyli do posiadaczy “Lokaty Bezkarnej”, którzy nie zerwali jej do końca lipca.
- Pierwszy problem polega na tym, że e-mail ten ląduje w spamie – przynajmniej tak było u mnie i u Gabi.
- Drugi problem polega na tym, że w pierwszym e-mailu wysłanym przez Comperia w adresie WWW była literówka – brakowało litery “e” w Comperia. Firma rozesłała kolejny e-mail, w którym podany był już prawidłowy adres: https://www.comperiabonus.pl/promocja/panel/
- Należy wejść pod powyższy adres i zalogować się z wykorzystaniem danych otrzymanych wcześniej od Comperia (przy zakładaniu lokaty). Jeśli nie pamiętamy hasła, to można je zresetować korzystając z opcji “Nie pamiętasz hasła? Przypomnij tutaj”.
- Po zalogowaniu należy wpisać swój adres zameldowania oraz numer konta BGŻOptima, które otworzone zostało przy okazji otwierania lokaty. Numer tego konta możecie sprawdzić po zalogowaniu się do BGŻOptima (login powinniście mieć w e-mailu z potwierdzeniem otworzenia lokaty a hasło ustawialiście w momencie otwierania lokaty).
- Do 26 sierpnia na to konto przelana zostanie premia w wysokości 80 zł.
- Zgodnie z regulaminem promocji, mamy 5 dni roboczych na uzupełnienie danych w Comperii, czyli – jeśli dobrze liczę – termin ten mija 19 sierpnia (ze względu na święto 15 sierpnia).
Poniżej zamieściłem krótki film, który pokazuje całą procedurę (kliknij dwa razy na wideo, aby powiększyć je na cały ekran). Do dzieła!
Pytania i odpowiedzi
Poniżej najczęstsze pytania i odpowiedzi, które mi zadajecie:
1. Nie otrzymałem e-maila z Comperii. Co mam zrobić?
Jeśli jesteś pewny, że przysługuje Ci premia, to po prostu wejdź pod adres https://www.comperiabonus.pl/promocja/panel/ i uzupełnij dane. Możesz także napisać na adres [email protected] i upewnić się, czy spełniłeś warunki do otrzymania bonusu.
2. Uzupełniłem dane wcześniej, przed otrzymaniem e-mail od Comperii. Czy muszę to robić ponownie? Albo cokolwiek innego?
Nie – nie musisz. Jest to informacja potwierdzona przez Comperię: “Jeśli osoby już uzupełniły wcześniej dane, nie muszą uzupełniać ich ponownie, mogą ewentualnie sprawdzić ich poprawność”.
3. Mam w rodzinie kilka “Lokat Bezkarnych”. Po uzupełnieniu danych dotyczących jednej lokaty, nie mogę już wpisać danych innego posiadacza lokaty. Co zrobić?
W panelu Comperii rzeczywiście brakuje opcji wylogowania. Ja poradziłem sobie w ten sposób, że otworzyłem okno przeglądarki Chrome w trybie Incognito i tam ponownie wszedłem pod adres https://www.comperiabonus.pl/promocja/panel/ – mogłem się od nowa zalogować z danymi innej osoby. Można także otworzyć inną przeglądarkę.
AKTUALIZACJA: Comperia dodała już opcję wylogowania. Znajdziecie ją na dole w stopce po lewej stronie. Wystarczy się wylogować i zalogować ponownie z nowymi danymi.
4. Ile mam czasu na uzupełnienie danych?
Według regulaminu promocji – termin mija 19 sierpnia. Oczywiście warto to zrobić jak najszybciej.
5. Do kiedy otrzymam bonus?
Premia powinna zostać przekazana na konto BGŻOptima do 26 sierpnia 2014 r.
6. Gdzie znajdę regulamin promocji?
Regulamin niezmiennie dostępny jest tutaj.
Co dalej z pieniędzmi?
Przypominam, że zgodnie z regulaminem macie już prawo do zlikwidowania “Lokaty Bezkarnej”. Poza bonusem 80 zł otrzymacie także odsetki za okres do dnia obowiązywania lokaty.
A gdyby ktoś z Was zastanawiał się co zrobić z tymi pieniędzmi, to jedną z opcji nadal jest “Lokata Happy” w Idea Bank, którą szczegółowo opisywałem w tym artykule. Tak się składa, że bank powrócił od dzisiaj do jej pierwotnego oprocentowania – czyli 5% w skali roku (do 11 sierpnia można było ją zakładać z oprocentowaniem 4,75%).
Wnioskuję, że przy 4,75% lokata “nie szła” tak dobrze, jak przy 5%. Dobrze, że bank się zreflektował. Aktualnie jest to najatrakcyjniejsza lokata 3-miesięczna dla małych kwot. Jeśli ktoś czekał do tego momentu, to może teraz się skusi. Ale oczywiście do niczego nie namawiam 🙂
Miłego dnia Wam życzę i jeśli będziecie mieli jeszcze jakieś pytania – śmiało zapraszam do ich zadawania w komentarzach.
{ 107 komentarzy… przeczytaj komentarze albo dodaj nowy komentarz }
Dzięki Michał!
Ja totalne zapomniałem o tym że trzeba jeszcze coś uzupełniać.
I gdyby nie ten wpis byłoby po pieniądzach.
Rzeczywiście wiadomość wpadła do SPAM (potwierdzam to)
Ale szukajcie wiadomości o tytule
„Gratulacje spełniłeś warunki promocji Comperia Bonus – odbierz swoje 80zł premii gwarantowanej.”
wysłane jako: ComperiaBonus.pl
wystarczy że wpiszecie do wyszukiwarki skrzynki pocztowej ten tekst to wam odraz odnajdzie
Jest wyloguj: https://www.comperiabonus.pl/promocja/logowanie/logout/ – na dole 2 od lewej
Hej Maciek,
Dziękuję 🙂 Nie zauważyłem 🙂
Pozdrawiam
W dniu wczorajszym nie było jeszcze opcji „Wyloguj” na portalu https://www.comperiabonus.pl/promocja/panel/ – mam zrobiony zrzut ekranowy 😉 Opcję pozwalającą na wylogowanie się musiano dodać najprawdopodobniej w dniu dzisiejszym.
pozdrawiam,
Tomek M.
Hej Tomek,
Tak – mam potwierdzenie z Comperia, że dodano ją dzisiaj po moim porannym mailu do nich 🙂
Uzyskałem również informację, że dzisiaj powinna być dodana opcja edycji danych żeby można było je poprawiać w przypadku pomyłek.
Pozdrawiam
Zespół Comperii stara się szybko reagować na Wasze sugestie i uwagi, stąd wprowadzanie zmian jakie mają usprawnić procesy wypłat bonusów.
Oczywiście jesteśmy w stałym kontakcie z Michałem, który informuje Was na bieżąco o tym na jakim etapie promocji jesteśmy – za co jesteśmy mu bardzo wdzięczni.
Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w promocji!
Zespół Comperii stara się na bieżąco reagować na Wasze sugestie i uwagi, stąd wprowadzanie zmian jakie mają usprawnić procesy wypłat bonusów.
Oczywiście jesteśmy w stałym kontakcie z Michałem, który informuje Was na bieżąco o tym na jakim etapie promocji jesteśmy – za co jesteśmy mu wdzięczni.
Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w promocji.
Cześć Michale,
„2. Uzupełniłem dane wcześniej, przed otrzymaniem e-mail od Comperii. Czy muszę to robić ponownie? Albo cokolwiek innego?
Nie – nie musisz. Jest to informacja potwierdzona przez Comperię: “Jeśli osoby już uzupełniły wcześniej dane, nie muszą uzupełniać ich ponownie, mogą ewentualnie sprawdzić ich poprawność”.
W jaki sposób można sprawdzić poprawność wpisanych wcześniej danych?
pozdrawiam,
Tomek M.
Tomek M. : nie ma możliwości podglądu tych danych, jednak jeśli napiszesz do nas na [email protected] – sprawdzimy je dla Ciebie i wyślemy mailem.
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
Dzień dobry!
A ja po zalogowaniu się otrzymałem komunikat „Dziękujemy za udział w promocji „Comperia Bonus”, otwórz Lokatę Bezkarną, spełnij warunki promocji i ciesz się swoim bonusem w wysokości 80zł.”
Ciekawe, przecież lokatę już założyłęm!
Z komunikatu wynika jasno- jestem w bazie Comperii, ale system zdaje się nie dostrzegać faktu , że moja lokata od tygodni też jest (i to założona na maksymalną możliwą kwotę) 🙁
Pozdrawiam,
Michał
Witaj Michał, prośba o opisanie powyższego przypadku i wysłanie go na [email protected] . Nasi pracownicy szybko zweryfikują sytuację i wyślą informację zwrotną na Twój email .
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
Witaj Michale,
wchodzę własnie na portal O2.pl celem odszukania maila od Comperii i co widzę? Na stronie głównej portalu artykuł najlepiej zarabiającym blogerze w Polsce 😉
Aleksandro, ale mam nadzieję znalazłaś mail od nas, który szukałaś?
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
Kiedy najwcześniej można złożyć wniosek o zamknięcie konta, żeby nie stracić nic z lokaty? Muszę czekać do 8 września (konto założone 8 czerwca), czy mogę to zrobić teraz, skoro jest miesięczne wypowiedzenie? czy lokata będzie działała nadal jeśli złożę wniosek teraz? Dzięki za odpowiedź ;).
[email protected] – szkoda że nikt nie odpowiada, może jakiś telefon mają? w formularzu podałem z rozpędu adres zamieszkania a nie zameldowania i chcę to sprostować
Wdrożyliśmy możliwość edycji danych. Prosimy o zalogowanie się do panelu.
Pozdrawiamy,
Comperia
hej,
czy dotarłeś może do jakiegoś telefonicznego kontaktu?
Nie dostałam maila, a [email protected], nie odpowiada. Wolę się upewnić, nim wypełnię dane bez otrzymania maila.
Pani A : prośba o cierpliwość, otrzymujemy od Was bardzo dużo wiadomości, na które na bieżąco odpowiadamy. Na pewno otrzymasz odpowiedź jak tylko dotrzemy do Twojego maila.
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
ok, dziękuję za info.
Nr rachunku jest również na wygenereowanej elektronicznie (PDF) umowie.
Panie Michale, w jaki sposób mogę zamknąć lokatę? Czy mogę to zrobić w obecnej chwili, jeszcze przed dokonaniem przelewu przez bank na te 80zł na równolegle utworzone konto oszczędnościowe? Czy w momencie gdy te 80 zł otrzymam, czy mogę również zamknąć konto oszczędnościowe?
Pozdrawiam
Hej Michał,
Wiadomość przyszła wczoraj, natomiast „premie zostały rozliczone” jest to powiedziane zdecydowanie za dużo. W moim przypadku dostałem informacje że premia zostanie rozliczona do 26.08.2014
Roman: rozliczenie premii zależy od daty złożenia wniosku i zasilenia lokaty. Dla osoby która zasiliła lokatę na początku czerwca, będzie inny termin rozliczenia, niż dla osoby która zrobiła to pod koniec czerwca.
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
Hej Michał,
Podpowiedziałbyś jak najszybciej można cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Comperię?
Podłączam się pod prośbę 🙂
Zwłaszcza tyczy się to wysyłki materiałów reklamowych.
pozdr
Michał; kr: zweryfikowaliśmy sytuację i znaleźliśmy Wasze maile, które zostały usunięte z bazy. Podkreślamy że do użytkowników Comperia Bonus nie wysyłamy standardowych mailingów reklamowych.
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
Ja to potwierdzam. Ludzie, nie panikujcie tak z tymi danymi i spamem! 🙂 Ja też ma alergię na spam, ale przyznaję, że jestem wręcz zdziwiony, że (chyba) żadnego spamu od Comperii nie dostaję. 🙂
Witaj Michale,
Twojego bloga przeglądam już od dłuższego czasu i to dzięki Tobie dowiedziałam się o tej promocji. Dziękuję w imieniu Twoich czytelników. 😉
Mam problem, na który być może coś mi doradzisz. Maila od Comperii w ogóle nie dostałam, po zalogowaniu się na stronie nie mogę `uzupełnić danych` lecz jedynie `wnioskować o lokatę`. Dzwoniłam już do Optimy i napisałam kilka maili do Comperii. Pierwsi odsyłają do drugich, a drudzy oczywiście milczą. Co w tej sytuacji mogę jeszcze zrobić?
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 🙂
Hej Agnieszka,
Jeśli jesteś pewna, że założyłaś lokatę, masz umowę, było to w ramach promocji i masz maile potwierdzające z Comperia i nie zerwałaś lokaty przed czasem, to eskaluj do Comperii. Warto walczyć o swoje do końca – premia Ci się należy.
Pozdrawiam
Na wszystkie maile odpowiadamy sukcesywnie i w miarę naszych możliwości. Pani wiadomość także nie pozostanie bez odpowiedzi. Proszę także sprawdzić folder „Spam”, ponieważ zdarza się, że nasze maile systemowe trafiają właśnie do tych folderów.
Czołem Michale. Nie będę oryginalny jak przyłączę się do podziękowania za przypomnienie 🙂 A z tą trzymiesięczną kwotą zarobków to zaszalałeś, oj zaszalałeś 🙂
Pozdrawiam
Cześć Michał!
Dzięki za przypomnienie (a raczej powiadomienie o konieczności uzupełnienia danych, bo e-mail lądujący w spamie to tylko przez przypadek mógł być przeczytany 😉
Niestety ja nie mogę się zalogować do panelu comperiabonus.pl a opcja przypomnienia hasła nie skutkuje przysłaniem mi e-maila z instrukcjami. Nie otrzymałem też e-maila z przypomnieniem od comperii (sprawdzałem spam).
Założyliśmy z żoną dwie lokaty, ona dostała e-mail do spamu, zalogowała się i uzupełniła dane bez problemu.
Jeszcze nie miałem okazji podziękować Ci za świetną robotę z blogiem i podcastem: dziękuję zatem i życzę dalszych sukcesów 🙂
Pozdrawiam,
Paweł
Hej Paweł,
To ja dziękuję 🙂 A co do problemów – pisz proszę na [email protected]. Podsyłam im także link do komentarza.
Pozdrawiam
Witam Panie Michale,
Podaje Pan linka https://www.comperiabonus.pl/promocja/panel/ , a ja w mailu od Comperii dostałam http://www.comperiabonus.pl/promocja/logowanie/ . Czyli różni się ostatnim słowem, czy to nie ma znaczenia?
Hej Małgorzato,
Obydwa linki prowadzą w to samo miejsce – nie ma to znaczenia.
I bardzo Cię proszę – bez „Panie” 🙂
Miłego dnia
Ja nie wytrzymałem a raczej przeliczyłem się potrzebowałem wypłacić pieniadzę…wiec nici z bonusu 🙁
Nic straconego. Niedługo ruszamy z kolejną akcją z bonusem.
Zachęcamy do obserwowania naszej strony:
http://www.comperia.pl/
Oraz profilu Facebook:
https://www.facebook.com/Comperia
A jakie to będą lokaty można wiedzieć?
Niedługo poinformujemy o wszystkim na naszej stronie.
Jesteśmy pewni, że ta akcja również Pana zainteresuje.
Pozdrawiamy
Dzięki Michale za odpowiedź 🙂
Interesuje mnie też sprawa wniosku o zamknięcie konta, ale widzę, że już inni o to pytali więc spokojnie poczekam na odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie
Małgorzata
Małgorzato, oczywiście nie rekomendujemy zamykania konta, bo cały czas to jest dobre konto w BGŻ Optima – jednak jeśli chcesz to uczynić, widzę że w komentarzach szczegółową analizę przypadku wyłożył użytkownik „Wzoryprawne.pl” .
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
Zapomniałem swojego hasła i kliknąłem w przypomnij hasło, podałem emaila ale nie dostałem wiadomości z nowym hasłem. Ile trwa przesłanie nowego hasła?
Mikołaj, sprawdź proszę folder SPAM . Przy tak dużej ilości wysyłanych maili do użytkowników, być może Twoja skrzynka potraktowała wiadomość z przypomnieniem hasła jako spam.
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
Dla tych, którzy złowili wisienkę i chcą zamknąć konto w BGŻ Optima krótka instrukcja, jak to zrobić: http://wzoryprawne.pl/component/content/article/4-aktualnosci/154-jak-wypowiedziec-umowe-ramowa-bankowi-bgz-optima
Hej Eryk,
Michał na pewno nas też poinformuje tu na blogu, jak będzie równie korzystna 🙂
Cześć Michał!
Dzięki za prowadzenie bloga! Czytam, korzystam, zarabiam i daje zarobić też Tobie 🙂
Z obu polecanych ostatnio lokat skorzystałam i polecam je rodzinie i znajomym (wraz z Twoimi instrukcjami i przemyśleniami na ich temat).
Takie pytanie: co myślisz o lokowaniu jednorazowych zastrzyków gotówki w fundusze inwestycyjne?
Mam nadwyżkę 40tys i mogę sobie pozwolić na odłożenie tych pieniędzy na długi czas. Bardziej opłacalne będzie kupno jednostek funduszu inwest. czy kupno np. obligacji?
Bezpośrednio na giełdzie nie inwestuję (nie umiem, nie mam konta maklerskiego).
Czytam od dłuższego czasu Twojego bloga i niestety nie wiem jak inwestować pieniądze, żeby spróbować „urwać” więcej niż procent z lokaty. Kupowanie jednostek funduszu inwest. też wydaje mi się nieopłacalne (podatek Belki, prowizje za kupno i sprzedaż).
Dziękuję jeszcze raz!
Marzena.
trochę z innej beczki..
czy ktoś wie jak to jest z lokatą Happy w Idea Bank?
otrzymuje się login do ich systemu,a le po wpisaniu loginu nie przesyłają hasła sms..
czy dopiero po zasileniu lokaty i zaksięgowaniu jej na ich koncie będzie można się tam zalogować?
będę wdzięczna za pomoc
Witam serdeczenie
Założyłem u Was 5 lokat, oczywiście na różne nazwiska, ale do logowania zawsze używałem jednego adresu mailowego. Czy jeżeli wybieram opcję „zmień dane” i wpisuje dane kolejnego posiadacza lokaty, to wszystkie wnioski zostaną przyjęte?
Michale, obecnie weryfikujemy sprawę wspólnie z bankiem. Skontaktujemy się z Tobą poprzez drogę mailową.
Robimy wszystko, aby odpowiedź była jak najszybsza.
Pozdrawiamy,
Comperia
Witam Michale
Dzięki za świetną robotę na blogu. Wiele się z niego nauczyłem i ciągle korzystam z Twoich rad. Lokatę Bezkarną też założyłem za przyczynkiem Twego bloga. Ale teraz mam problem z zalogowaniem się na stronie w celu uzupełnienia bądź sprawdzenia swoich danych. Nie otrzymuję żadnego meila zwrotnego w opcji odzyskania hasła. Co ciekawe meil na [email protected] udało mi się wysłać z laptopa syna. Wysyłka ode mnie kończyła się komunikatem: ( Wystąpił błąd podczas wysyłania wiadomości. Odpowiedź serwera: sorry, recipient domain name format is administratively denied. Sprawdź adresata wiadomości ([email protected].), a następnie ponów próbę). Tak więc wciąż próbuję . . .
Pozdrawiam
Marku, przepraszamy za utrudnienia. Zapewne podczas wysyłania e-maila trafiłeś akurat na moment, gdy dokonywaliśmy modernizacji serwisu w celu usprawnienia naszych usług.
Prosimy o przesłanie raz jeszcze e-maila na:
[email protected]
Pozdrawiamy,
Comperia
Dzięki Michał za powyższy tutorial 🙂
Jeśli mogę to ponowię pytanie, ponieważ czasu niewiele
Założyłem u Was 5 lokat, oczywiście na różne nazwiska, ale do logowania zawsze używałem jednego adresu mailowego. Czy jeżeli wybieram opcję “zmień dane” i wpisuje dane kolejnego posiadacza lokaty, to wszystkie wnioski zostaną przyjęte?
Michale, jeżeli tylko lokaty spełniają założenia regulaminu (w szczególności:
1. Uczestnikiem Promocji może być osoba fizyczna, która przez cały okres trwania Promocji, spełnia następujące warunki:
a. Ma pełną zdolność do czynności prawnych), to wnioski powinny zostać przyjęte.
W razie jakichkolwiek pytań czy problemów, pisz proszę na [email protected]
Michale, obecnie weryfikujemy sprawę wspólnie z bankiem. Skontaktujemy się z Tobą poprzez drogę mailową.
Robimy wszystko, aby odpowiedź była jak najszybsza.
Pozdrawiamy,
Comperia
Szanowna Comperio,
po licznych mailach i telefonach, mój problem z brakiem maila i możliwości zalogowania się (nie przypominam sobie zakładania konta w innym miejscu, niż bank bgż) mój problem pozostaje nierozwiązany.
Piszę tutaj, bo to chyba jedyne miejsce, gdzie otrzymujemy szybką odpowiedź.
Pani A:
Wszystkie reklamacje rozpatrujemy indywidualnie i możemy Panią zapewnić, że i ta nie pozostanie bez odpowiedzi.
Robimy wszystko, żeby cała akcja przebiegła możliwie sprawnie.
Właśnie pracujemy nad Pani reklamacją.
Pozdrawiamy,
Comperia
dziękuję, a więc czekam.
Rozumiem, że konto na https://www.comperiabonus.pl/promocja/panel/, było zakładane w każdym przypadku?
Wszelkie informacje prześlemy już niebawem kontaktem mailowym.
Również dziękujemy.
Pozdrawiamy,
Comperia.pl
informuję, że nadal nie otrzymałam obiecanego maila.
Michale, przepraszam za SPAM – niestety nie ma innej drogi kontaktu z Comperią:(
Pani A: Prosimy o cierpliwość.
Robimy wszystko, żeby jak najszybciej rozwiązać sprawę.
Kontaktujemy się z bankiem.
Pozdrawiamy,
Comperia
Zgodnie z informacją na blogu stwierdziłam że mam czas do 19 sierpnia. A to informacja po dzisiejszym zalogowaniu:
Informujemy, że zgodnie z regulaminem promocji w dniu 18.08 zakończyliśmy etap uzupełniania danych do przelewów – potrzebnych do wypłaty bonusu o wartości 80 zł.
W takim razie liczymy 5 dni z 15 sierpnia czy bez?
Pozdrawiam
Ewelina
Ewelino,
Zgodnie z Twoją prośbą podajemy system liczenia dat wg regulaminu promocji:
11 (data wysłania maili systemowych), 12, 13, 14 i 18 VIII = 5 dni roboczych
Dziś o godz. 8:00 (19 VIII) został zablokowany system uzupełniania danych do przelewów. Pozwoliło to na przedłużenie o kilka dodatkowych godzin czasu na uzupełnianie danych z myślą o „spóźnialskich”. Co więcej, 18.08 wysyłane były z naszej strony specjalne maile z przypomnieniem o upływającym terminie na uzupełnienie danych do przelewów.
Oczywiście Comperia wypłaci przelewy wszystkim uczestnikom promocji spełniającym wymogi regulaminu.
Pozdrawiamy,
Zespół Comperia
A jeśli nie uzupełniłem danych, to można to jeszcze jakoś podać? Zgodnie z zapewnieniami czekałem na maila od Comperii, ale nie otrzymałem żadnej wiadomości, ani pierwszej o której piszecie, ani tym bardziej drugiej przypominającej. No i się nie doczekałem, po czym wszedłem na bloga i czytam że promocja już zamknięta… Da się to jeszcze naprawić? Dlaczego nie otrzymałem żadnego maila? Do spamu tez nic nie trafiło…
Marku, prosimy jeszcze raz o dokładne sprawdzenie spamu i usuniętych maili na podanym koncie pocztowym. Z naszej strony mail na pewno został wysłany.
Co więcej, tak jak zapowiadaliśmy 18.08 wysyłane były z naszej strony specjalne, dodatkowe maile do wszystkich uczestników z przypomnieniem o upływającym terminie na uzupełnienie danych do przelewów.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań, pisz proszę na [email protected]
Hej Michał,
czy widziałeś już może lokatę sierpniowa expandera na 1 miesiąc na 5,1%? Chętnie bym z niej skorzystała jeśli zostałaby sprawdzona i przeswietlona 😉 Polecam Twojej uwadze w wolnej chwili…
Hej Ula,
Nie widziałem i się nie przyjrzę. Odpoczywam na wakacjach 🙂
Miłego wieczoru
Z drobnego, szarego druczku wzięte:
„Lokata bankowa na 1 miesiąc oferowana za pośrednictwem Expander Advisors Sp. z o.o. oprocentowana jest w ujęciu rocznym na poziomie 5,1% bez dodatkowych produktów. Oferta dostępna od 19.08.2014 do 1.09.2014 lub do odwołania w oddziałach Expander na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Minimalna kwota lokaty 30 tys. zł, maksymalna kwota lokaty 50 tys. zł. Oferta tylko dla nowych Klientów, którzy nigdy nie nabyli produktu finansowego za pośrednictwem Expander. Klient ma możliwość założenia maksymalnie jednego depozytu na kwotę od 30 do 50 tys. zł. Regulamin i szczegóły Promocji „Lokata sierpniowa” dostępne na http://www.expander.pl oraz u Doradcy. Środki zgromadzone na lokacie objęte są gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu cywilnego.”
Michal odpoczywaj .. 😉
Mickey dzięki, widziałam, ale jeszcze czy w regulaminie nie ma haczyków 😉
Ten regulamin też przejrzałem, ale dość pobieżnie. Nie zauważyłem tam nic specjalnego. Niemniej osobiście nie brałbym nic od takiego Expandera czy OpenFinance i pewnie gdybym sprzedał im moje dane, bombardowaliby mnie spamem co godzinę (ba, już to robią i bez mojej zgody). Zresztą zauważ, że IdeaBank czy coś innego daje Ci 5% na 3 miesiące, ci tutaj dają 5,1% (zakładam, że tym ułamkiem chcą przyciągnąć więcej uwagi) ledwo na miesiąc. Jedynie tego przedziału 30-50k nie rozumiem.
Regulamin jest zresztą dość krótki i ogólny.
Chyba masz racje. Dlatego lubię zasięgnąć opinii innych 😉
@Ula,
Samcik przyjrzał się tej lokacie:
http://samcik.blox.pl/2014/08/Podejrzanie-dobra-lokata-Oni-placa-5-1-bez.html
Witam Michale, nie mieszkam w Polsce i zastanawia mnie jak do tego podchodzi urząd skarbowy. Myślisz, że tylko z takich zysków musiałabym się rozliczyć ?
No to ja założyłam lokatę, nie przeszło. Drugi raz, znowu nie zaakceptowali (kwestia nr domu a nr mieszkania). W końcu weszłam na stronę banku poczytać i tam założyłam lokate i… czuję się fatalnie bo tyle prób i straciłam 80 zł, bo założyłam bezpośrednio w banku, skoro dwa razy poprzez twój link się nie udało! Nic nie zyskałam, zamroziłam środki i musiałam się zapożyczać jeszcze… Bez sensu. A wy więcej się nadzwonicie, namejlujecie, nasiedzicie w sieci, prądu stracicie, nerwów, niż zarobicie. A niby „wszystko zajmuje 3 minuty i masz 80 zł zarobku”? akurat!
Droga Wtopo,
Rozumiem co czujesz, jednak wydaje mi się, że to wszystko da się jednak faktycznie zrobić szybko i sprawnie…
Mi zajęło to około 10 minut, mimo iż starałem się przeczytać regulamin bardzo dokładnie i powoli. Jestem bardzo zadowolony z oferty.
Mam nadzieję, że niebawem trafi się kolejna ciekawa promocja, z której obydwoje skorzystamy. Życie jest jak pudełko czekoladek… 🙂
A ja otrzymałam wlasnie bonus na konto 😉
Ja również mam na koncie bonus 😉
Ja również mam kaskę na koncie:-)
A ja nie dostałam żadnego emaila od comperii. Założyłam lokatę bezkarną 02.06.2014 r w BGŻOptima i nie zerwałam jej. Wszystko zrobiłam zgodnie z wymogiem i nie otrzymałam premii 80 zł. Coś tu chyba nie gra. Napisałam dziś emaila w tej sprawie ([email protected]).
Krzysztofa:
Dziękujemy za maila. Właśnie go rozpatrujemy.
Pozdrawiamy,
Zespół Comperia
Też już otrzymałam bonus na konto 🙂
Dzięki Michał za całą akcję z lokatą. Dziś na koncie BGŻ pojawiło się bonusowe 80 zł za wypełnienie danych. Przy 4 założonych lokatach i odsetkach daje to konkretną kwotę zwrotu. Jak ktoś pokombinował jeszcze z afiliacją dostał jeszcze do dodatkowe pieniążki. Pozdrawiam. Tak trzymaj.
Nie otrzymałem bonusa mimo, że dziś już 27. sierpnia… Napisałem do Comperii, zobaczymy jakie będą ich wyjaśnienia.
Rozpatrujemy sprawę.
Dziękujemy za informację.
Pozdrawiamy,
Comperia
Gratuluje wygrania w konkursie Comperii :). Jak się domyślam MacBook powędrował w twoje ręce. Ciekawy jestem ile tych lokat łącznie ci wyszło.
Pozdrawiam
W jaki sposób wycofać zgodę na przetwarzanie danych przez Comperię. Paragraf 8 pkt 5 regulaminu mówi, że: Uczestnik może w każdym czasie cofnąć wyrażoną zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów, o których mowa w ust. 3; odbywa się to w takim samym trybie jak opisany w §9 ust. 2 i jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Promocji. Czy jeśli wycofam zgodę będę zobowiązana do zwrotu bonusu?
Jak komentują nasi klienci, używamy danych niezwykle rozsądnie. Dzięki nim możemy informować Panią min. o naszych najnowszych promocjach czy specjalnych ofertach.
„Mickey. August 14, 2014 at 15:17
Ja to potwierdzam. Ludzie, nie panikujcie tak z tymi danymi i spamem! 🙂 Ja też ma alergię na spam, ale przyznaję, że jestem wręcz zdziwiony, że (chyba) żadnego spamu od Comperii nie dostaję. :)”
Jeżeli jest Pani jednak nadal zainteresowana usunięciem swoich danych osobowych, prosimy o kontakt na kontakt[at]comperiabonus.pl
Jeśli ktoś brał udział w programie afiliacyjnym comperii, to informuję że dziś wpłacili pieniądze za polecanie lokat bgż.
A kiedy wypłacą pieniądze laureatom konkursu comperia?
Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiamy,
Zespół Comperia
Panie Michale, otrzymalem mail od comperii o uzupelnienie danych,zrobilem to ,ale nie otrzymałęm bonusu w wys.80 zl.Czy mogę prosić Pana o pomoc ,bo sam nie daję rady tego zalatwić.Marian Z góry dziękuję.
Czy mam się czuć oszukana? W wiadomości o konieczności wypełnienia danych było jasno napisane „Przypominamy też, że, zgodnie z regulaminem, nie podanie danych niezbędnych do wykonania przelewu w ciągu 30 dni od niniejszego zawiadomienia, oznacza utratę prawa do premii.”
W regulaminie do którego Michał podajesz link jest z kolei 5 dni na wypełnienie danych?
To jak to mam rozumieć? Dostanę premię jeśli wypełniłam po 15 dniach czy nie?
Ja nic nie wiem o 30 dniach, nie czytałem teraz tej wiadomości, nie chce mi się jej szukać, ale z tego, co pamiętam, wszędzie była mowa o 5 dniach. Dlatego tak często sprawdzałem skrzynkę pocztową (moją trzecią, taką specjalną na spam 😉 ).
Marto,
system liczenia dat wg regulaminu promocji:
11 (data wysłania maili systemowych), 12, 13, 14 i 18 VIII = 5 dni roboczych
19 VIII o godz. 8:00 został zablokowany system uzupełniania danych do przelewów. Pozwoliło to na przedłużenie o kilka dodatkowych godzin czasu na uzupełnianie danych z myślą o “spóźnialskich”.
Co więcej, 18.08 wysyłane były z naszej strony specjalne maile z przypomnieniem o upływającym terminie na uzupełnienie danych do przelewów.
Oczywiście Comperia wypłaci przelewy wszystkim uczestnikom promocji spełniającym wymogi regulaminu.
Pozdrawiamy,
Zespół Comperia
Faktycznie, może i mój bład, że nie doczytałam dokładnie regulaminu, albo raczej po założeniu lokaty o fakcie uzupełnienia danych po prostu zapomniałam. Problem jednak polega na tym, że
1) ani w okolicach 11 ani 18 sierpnia nie dostałam żadnego e-maila z domeny comperiabonus.pl (sprawdzone w skrzynce odbiorczej i spamie)
2) jedyny mail który dostałam przyszedł z adresu [email protected] i zawierał taką informacje:
„Gratulujemy!
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 80 zł w promocji Lokata z Premią!
Aby premia znalazła się na Twoim koncie prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru konta, na które wykonamy przelew. W tym celu prosimy o zalogowanie się do panelu pod adresem lokatazpremia.gazeta.pl i wypełnienie udostępnionego formularza.
Pamiętaj, żeby podać ten numer rachunku bankowego który otrzymałeś przy zakładaniu Lokaty Bezkarnej w BGŻOptima. Przypominamy też, że, zgodnie z regulaminem, nie podanie danych niezbędnych do wykonania przelewu w ciągu 30 dni od niniejszego zawiadomienia, oznacza utratę prawa do premii. ”
3) mail z prosba o wyjasnienie sytuacji wyslany na adres [email protected] poskutkował odpowiedzią, że wszelkie pytania powinnam kierować na adres [email protected]
Czy w zwiazku z powyzszym tylko mi sie wydaje, że dane zawarte w regulaminie i mailu ktory otrzymalam sa sprzeczne? No i pytanie dlaczego nie dostalam maila z przypomnieniem uzupelnienia danych od comperii?
LOOOOOOOOOOOOOL!
Ty nie założyłaś tego przez Comperię, tylko przez Gazeta.pl, więc Bogu ducha winna Comperia nie ma tu nic do rzeczy! Było kilku pośredników w tej lokacie BGŻ i Comperia oraz Gazeta.pl były jednymi z nich właśnie (o czym zresztą sam Michał tu pisał – zdaje się). 😀
Hej, mój znajomy tez został wprowadzony w bład, no ale było mineło, nie ma co roztrząsać, zresztą jeśli chodzi o kasę to on sam (i ja chyba tez sie muszę w koncu przekonać) często koszyysta z skoku wolomin, bo ja fajne oferty kredytów i lokat. Zreszta wczoraj chyba weszła nowa pferta lokaty oprocentowanej na 5,55% na 3 miesiace a oprocentowaniem stałym, wiec to jest chyba dobra oferta prawda? bo w sumie jestem na tak, ale chetnie posłucham was co macie do powiedzenia
a ja się czuję lekko wydymany bo wyjechałem na wakacje na odludzie, celowo z dala od sieci komórkowych, internetu, etc. byłem pewien, że podałem wszystkie dane przy zakładaniu lokaty, tymczasem wczoraj, po przyjeździe znalazłem w spamie przypomnienia o konieczności uzupełnienia danych. jakich danych, skoro wszystko wcześniej podałem?
dzięki 🙂 więcej nie skorzystam.
Hej Jerry,
Dlatego zalecam dokładne czytanie artykułów i regulaminów. Wszystko było szczegółowo opisane w pierwszym artykule. Sprawdź – może dostałeś premię. A jeśli nie i spełniłeś warunki – pisz do Comperii.
Pozdrawiam
No właśnie dlatego uzupełniłem wszystko na początku, żeby później nie było potrzeby uzupełniania. Czytam dokładnie 🙂
No to jeśli nie otrzymałeś bonusa, to pisz do Comperii na [email protected]. Wiem, że sprawnie obsługują te reklamacje, które mają solidną podstawę 🙂
Powodzenia
Podałeś dane przy zakładaniu lokaty, ale one były dla banku BGŻ Optima. A w sierpniu podawaliśmy dane pośrednikowi – Comperii. Więc żadnego bonusu Ci nie dadzą – wybacz, że tak sprowadzam na ziemię (ale trzeba było czytać regulaminy).
Michał jeśli jest jakaś godna lokata teraz na rynku, to chętnie skorzystam z Twojego linku. Pozdrawiam.
Hej Andrzej,
A poczekaj proszę tydzień. Będę miał niespodziankę 🙂
Pozdrawiam
tydzień minął i cisza 🙁
Cierpliwości 🙂 Wpis już gotowy. Czekam aż bank ruszy z promocją 🙂 Jutro powinno być wszystko jasne, ale to nie ode mnie zależy kiedy promocja ruszy.
Pozdrawiam
Michał proszę Cię o pomoc. Założyłam lokate 23 czerwca, czy wiesz może jak to teraz będzie wyglądało z moją premią? Przeraziłam sie, ponieważ ja u siebie na poczcie nie pamiętam e-maila od Comperii, boje się że przegapiłam szansę na premię.