Po dekadzie działania blog "Jak oszczędzać pieniądze" zakończył swoją działalność. Jedyną stale aktualizowaną sekcją bloga jest RANKING kont i lokat. Zapraszam też do lektury ponad 500 archiwalnych artykułów (ponadczasowych)! 👊

WNOP 107: Jak stworzyć własną markę odzieżową – podpowiada Joanna Glogaza z Lunaby

przez Michał Szafrański dodano 9 października 2017 · 46 komentarzy

Joanna zaczynała jako „szafiarka”. Dziś prowadzi firmę produkującą piżamy dla kobiet, wydała dwie książki i nadal prowadzi popularnego bloga.

Droga Joanny Glogazy to dobry przykład przekuwania hobby w biznes – ze wszystkimi plusami i minusami tego procesu. Z dziewczyny piszącej o zawartości swojej szafy i decyzjach zakupowych, stała się promotorką „odchudzania” garderoby oraz producentką piżam dla Pań. Rozmawiamy właśnie o tym ostatnim etapie, czyli kulisach tworzenia i wprowadzania na rynek jej własnej marki odzieżowej Lunaby.

Nasza rozmowa jest wielowątkowa. Jest o błędach, o dobrych pomysłach, o wycenianiu ubrań i o tym, dlaczego warto koncentrować się na konkretnej grupie docelowej. To także obszerne przedstawienie złożoności procesu produkcji ubrań, poszukiwania kontrahentów i sztuce dbania o wysoką jakość produktu końcowego.

Ten odcinek to olbrzymia piguła wiedzy. Najlepiej podsumował to Łukasz, którego firma przygotowuje dla mnie transkrypty podcastów: „Obydwoje z Joanną szybko mówicie, więc wyszło zawrotne 35 stron w Wordzie”. Dużo słuchania, oglądania lub czytania.

Serdecznie zapraszam. 🙂 Także do zadawania pytań w komentarzach. Joanna zadeklarowała, że będzie na nie odpowiadać.

A gdyby komuś było mało, to może pogłębić swoją wiedzę w kursie Joanny – „Jak założyć własną markę odzieżową”.

Rozmowa w formie audio i wideo

Możesz posłuchać podcastu, przeczytać transkrypt na końcu wpisu lub posłuchać zapis na YouTube.

Oglądając wideo zasubskrybuj proszę kanał na YouTube oraz kliknij symbol dzwoneczka. Dzięki temu będziesz otrzymasz powiadomienie, gdy opublikuję nowy film.

Czytaj także: WNOP 087: Sukces na YouTube – Krzysztof Gonciarz opowiada o kulisach swojej pracy i ewolucji

W tym odcinku usłyszysz:

  • Kim jest Joanna i czym się zajmuje?
  • O książkach Joanny.
  • Jaką firmę założyła Joanna?
  • Kiedy Joanna założyła swoją markę odzieżową?
  • Ile osób pracuje w Lunaby?
  • Ile zamówień realizuje firma i jakie obroty generuje Lunaby?
  • Jaki procent czasu zajmuje Joannie prowadzenie marki odzieżowej?
  • Skąd pomysł na założenie własnej marki odzieżowej?
  • Czy od początku Joanna wiedziała, że będzie tworzyć i sprzedawać piżamy?
  • Jak wygląda początkowy proces produkcji ubrań?
  • Gdzie znajduje się baza produkcyjna Lunaby?
  • Jak duże są zasoby magazynowe Lunaby?
  • Jakie kompetencje trzeba posiadać, aby prowadzić tego typu firmę?
  • Skąd Joanna czerpie swoją wiedzę?
  • Jakie były przewidywane koszty uruchomienia swojej marki?
  • Jak wygląda proces projektowania piżamy i późniejsza kontrola jakości?
  • Co było najtrudniejsze przy zakładaniu własnej marki odzieżowej?
  • Kto kupuje produkty Lunaby?
  • Gdzie najlepiej kupować materiały?
  • Jak powinna wyglądać dobra nazwa dla marki odzieżowej?
  • Dlaczego produkt powinien rozwiązywać problemy konsumentów?
  • Czy warto dzielić się swoimi pomysłami ze swoim audytorium?
  • W jaki sposób wycenić produkt?
  • Jak dopracować swój branding?
  • W jaki sposób sprzedawać swoje produkty?
  • O jakie aspekty prawne trzeba zadbać przed startem sklepu i sprzedaży?
  • Kiedy najlepiej ruszyć z promocją marki?
  • Jakie błędy popełniła Joanna zakładając swoją markę odzieżową?

Kliknij prawym przyciskiem, aby ściągnąć podcast jako plik MP3.

Sprawdź również: WNOP 091: Jak zarabiać na YouTube? Stawki, sposoby, pomysły, błędy i koszty – podpowiada Jacek Gadzinowski

Strony, osoby i tematy wymienione w podcast’cie:

Pytanie lub komentarz? Zostaw mi wiadomość!

Masz pytanie? Możesz skorzystać z tego linku i nagrać dla mnie wiadomość głosową z wykorzystaniem mikrofonu Twojego komputera. Pamiętaj, że jedna wiadomość może mieć maksymalnie 90 sekund (ale możesz ich nagrać kilka) 🙂

Jeśli nagrywając pytanie przedstawisz się i podasz adres swojego bloga (lub strony WWW), to zlinkuję do niego tak jak uczyniłem w poprzednich odcinkach podcastu. To może pomóc w promocji Twojego bloga, więc tym bardziej zachęcam do zadawania pytań głosowo.

Będę Ci również wdzięczny za każdy komentarz. Napisz proszę, czy podobał Ci się ten odcinek podcastu. Chętnie z Wami podyskutuję i odpowiem na ewentualne dodatkowe pytania.

Zobacz także: WNOP 099: Jak tworzyć dobrze zarabiające produkty i usługi – opowiada Bartek Popiel

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Was w wielu miejscach:

A jeśli podoba Ci się podcast, to będę Ci bardzo wdzięczny, jeśli poświęcisz minutkę i zostawisz swoją ocenę oraz krótką recenzję w iTunes. Wasze głosy powodują, że mój podcast trafia do rankingów iTunes. Dzięki temu łatwiej jest do niego dotrzeć tym osobom, które jeszcze nigdy go nie słyszały. A na tym bardzo mi zależy 🙂

Oceń podcast “Więcej niż oszczędzanie pieniędzy” <–

Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za Twoje wsparcie i życzę Ci świetnego dnia! 🙂

Transkrypt podcastu

Kliknij tutaj, aby pobrać spisaną treść podcastu (PDF).

"Finansowy ninja" - podręcznik finansów osobistych

Finansowy ninjaJuż ponad 130.000+ osób kupiło książkę "Finansowy ninja".

Nowe, zaktualizowane wydanie to ponad 540 stron praktycznej wiedzy o oszczędzaniu, zarabianiu, optymalizacji podatkowej, negocjowaniu i inwestowaniu, które pomogą Ci zostać prawdziwym finansowym ninja i osiągnąć bezpieczeństwo finansowe.

Przewodnik po finansach osobistych, który każdy powinien przeczytać jeszcze w szkole.

PRZEJDŹ NA STRONĘ KSIĄŻKI →

{ 46 komentarzy… przeczytaj komentarze albo dodaj nowy komentarz }

Piotr Październik 9, 2017 o 22:11

Świetnie się was słucha, dużo przydatnych wiadomości. Sam myślę nad otwarciem swojej marki odzieżowej. Wychodzi że na to że najważniejsza jest organizacja i zasięg, trzeba go wcześniej zbudować. Dzięki za ten materiał, pozdrawiam.

Odpowiedz

Darek Październik 10, 2017 o 13:57

warto popracować nad tym http://prntscr.com/gvlb3h cert niestety niedzila prawidlowo i z

Odpowiedz

Joanna Październik 11, 2017 o 09:56

Darek, coś Ci chyba ucięło komentarz – napiszesz proszę jeszcze raz, co nie jest tak z certyfikatem?

Odpowiedz

Kasia G. Październik 10, 2017 o 16:17

Może tak jest lepiej – nie wiedzieć na 100% w co się wchodzi. Dać sobie szansę zamiast zupełnie na chłodno kalkulować aby ostatecznie zrezygnować i nigdy nie dowiedzieć się czy było warto.

Odpowiedz

Michał Październik 10, 2017 o 16:32

Pani Joanna bardzo sympatyczna z głosu i wypowiedzi na wysokim poziomie. Jestem mile zaskoczony jej osobą. To doskonały przykład na to, że się da pomimo przeciwności losu 🙂

Odpowiedz

Askadasuna Grudzień 4, 2017 o 15:09

Joasia jest naprawdę niezwykłą osobą, która w wyjątkowo przystępny sposób przekazuje naprawdę wartościową wiedzę na temat ubrań, zakupów, kompletowania garderoby. Cieszę się że jest w sieci takie miejsce jak jek blog, bo oprócz przydatnych postów jest tak wiele wartościowych komentarzy ze wskazówkami gdzie szukać danych ubrań. Czytelniczki ma genialne 😉

Odpowiedz

Matt Październik 10, 2017 o 22:46

W drugiej minucie wyglada to troche tak jabys wykorzystywal Joanne i wjezdzal ze swoja ksiazka w jej biznes.

Odpowiedz

Robert Październik 12, 2017 o 10:49

Przesłuchałem celowo i nic w drugiej minucie się nie pojawia na temat książki Michała?

Odpowiedz

Helena Październik 11, 2017 o 08:58

Jeden z najbardziej wartościowych podcastów, jaki do tej pory słuchałam! Joanna, jestem pod wrażeniem, że tak chętnie dzielisz się wiedzą i swoim doświadczeniem, co jest bardzo rzadkie obecnie, tym bardziej doceniam Twoją otwartość. Ja co prawda, dopiero stworzyłam swoją markę, w nieco innej branży, bo tworzę unikalne wełniane legowiska dla kotów, ale praktycznie każdą z tych informacji mogę śmiało przełożyć na swój grunt i za to Wam bardzo serdecznie dziękuję. Duża dawka wiedzy i inspiracji! Pozdrawiam.

Odpowiedz

Joanna Październik 11, 2017 o 14:49

Dzięki Helena, trzymam mocno kciuki:)

Odpowiedz

Askadasuna Grudzień 4, 2017 o 15:12

A jest może jakaś strona internetowa Twojej marki?
Wełniane legowiska dla kotów muszą być niesamowite <3

(Tak. Jestem meeega kociara)

Odpowiedz

ElaM Październik 11, 2017 o 11:40

Świetny podcast. Wysłuchałam go z tym większym zainteresowaniem, że próbowałam drogi podobnej do Joanny jakieś 16 lat temu. Myślałam, że kilka wizyt u producenta pod Łodzią wystarczy aby dogadać sprawy i potem biznes prowadzić z zagranicy, tylko z okazyjnymi wizytami.
Biznes się skończył, kiedy już pierwsze zamówienie nie zostało zrealizowane, ponieważ producent dostał duży kontrakt z Rosji i olał, mówiąc nieładnie, mój. Tylko zapomniał mi o tym powiedzieć… Dzięki wielkie, Michał i Joanna.

Odpowiedz

Wioleta Październik 11, 2017 o 13:18

Jak miło, że dawna Style Digger się tu pojawiła 🙂 Od kilku lat czytam jej bloga, bardzo przyjemne miejsce w sieci, polecam 🙂

Odpowiedz

Daniel Październik 12, 2017 o 13:26

Kucze słuchałem wczoraj w samochodzie Michał i kawał dobrego opracowania. Sam nie będę pewnie zakładał nigdy marki odzieżowej ale wyniosłem kilka innych porad dotyczących rozpoczynanie własnej działalności.

Świetna robota!

Odpowiedz

Natalia Październik 12, 2017 o 18:00

Hej, fajny podcast. Dużo mieliście do powiedzenia. Niestety mam pewne zastrzeżenia, co do tego, jak Joanna się wypowiada 🙂 Jeśli to czytasz, to polecam Ci pracować nad swoim głosem. Czasami mówisz szybko i niewyraźnie przez co trudno Cię zrozumieć. Oczywiście może uznasz, że rozmowa z Michałem była jednorazowa i na codzień nie nagrywasz takich treści, wtedy oczywiście nie musisz nic z tym robić. Jeśli jednak częściej nagrywasz coś, to polecam na facebooku Sylwię Dobrowską 🙂 Uczy jak się ładnie i zrozumiale wypowiadać. Pozdrawiam, Natalia!

Odpowiedz

Tomasz - WolniZawodowo Październik 12, 2017 o 20:32

Świetny odcinek, Joanna twierdzi, że jest już tym wszystkim zmęczona ale w jej głosie jest tyle pasji do tego o czym mówi, że niesamowicie się jej słucha 🙂

Pytanie – używając wzoru koszty*4, to bierzesz w kosztach pod uwagę wypłacenie sobie choćby minimalnej pensji? Większość o tym zapomina uważając zysk firmy jako swój zysk, przez co nie wliczają pracy własnej w koszty. W przypadku osób, które wiele robią same, to jest to nawet kilkadziesiąt procent w skali wszystkich kosztów.

Proponowałaś rozwiazanie premade logo w cenie 100zł, osobiście nie lubię tego rozwiązania. Zdecydowanie polecam portale typu fiverr.com , gdzie nawet za $5 możemy dostać profesjonalne logo.

Odpowiedz

Ala Listopad 19, 2017 o 11:22

Logo za $5 ??!!

Odpowiedz

Patryk Październik 15, 2017 o 12:11

Super wpis, sam miałem pomysł na zrobienie czegoś podobnego jakiś czas temu, ale jak zwykle po prostu nie wiedziałem też jak się za to zabrać 😛

Odpowiedz

Olga Październik 16, 2017 o 04:32

Bardzo fajne i cenne informacje. Chociaż nie planuję założyć marki odzieżowej, to strasznie przeraża mnie zawsze strona biznesowa firmy. Tak jak mówisz, Asia, pomysłów 100 na minutę, ale potem dochodzi cała otoczka prawna i finansowa i człowiek się gubi. Wspaniałe jest podzielenie się błędami, dużo fajnych wskazówek. Bardzo cenne dla mnie jest to, w co warto inwestować, a w co niekoniecznie na początku. I prawo zachowania energii w biznesie, czyli praca z kimś, a nie wszystko na mojej głowie. Dziękuję Asia i Michał. Nie zrozumiałam tylko co miałaś na myśli mówiąc, przejąć gotowy produkt i zbrandować. Jak można zbrandować czyjś produkt?

Odpowiedz

Joanna Październik 17, 2017 o 10:05

Nie wiem czy to ja powiedziałam, czy Michał, ale chodziło chyba o zamówienie gotowego produktu u podwykonawcy, na który nakładamy swój wzór czy logo – na przykład tak jak robią to Youtuberzy, sprzedający koszulki ze swoim logo.

Odpowiedz

Basia Październik 16, 2017 o 21:29

Rozmowa z Joanną Glogazą bardzo inspirująca. Zresztą bardzo mi się podoba dobór gosci do podcastów, zawsze są to rozmowy które poszerzające horyzonty.

Jednocześnie piszę w innej sprawie, rozważałam napisanie meila ale przeczytałam zakładkę kontakt 😉 i naprawdę nie będzie mi przykro jak tego komentarza nie puścisz na stronę.
Szukałam dzisiaj innych podcastów po polsku. Na stitcherze trudno jest cokolwiek znaleźć.
No i wpisywałam różne słowa. Po wpisaniu „zdrowe” wyszukało podcast „Więcej niż zdrowe odżywianie” i z niemiłym zaskoczeniem odsłuchałam WNZO 071. Jest tozmowa z badzo ciekawym człowiekiem ale….. jest to jeden wielki plagiat wypracowanego przez Ciebie stylu prowadzenia podcastu, sposobu otwierania kursów, zwrot „ten podcast jest właśnie dla Ciebie”, nawet tytuł.
Przyjęłam to z ogromnym smutkiem, jak łatwo przyszło autorowi ukraść czyjś dorobek 🙁
Autor prowadzi też bloga i w tej sytuacji zadziwia mnie naruszanie przez niego praw autorskich innych blogerów.
Uważam, że plagiat to jest zwykła prymitywna kradzież, jakby Ci ktoś portfel z kieszeni wyciągnął pod pozorem serdecznego powitania.
Cierpi na tym cała blogosfera i warto o tym porozmawiać w sposób otwarty.

Odpowiedz

ziembor Październik 19, 2017 o 06:31

@Basia – serio? Powiedzieli by w ZAIKS-ie: 7 taktów to już plagiat. Ale ludzie generalnie uczą się przez imitację. Potem wypracowują własny styl. I taka inspiracja stylem, generalnie jest akceptowalna.

Odpowiedz

Wojtek Październik 17, 2017 o 08:52

Bardzo fajny podkast, dużo mięsa. Michale czekam na więcej tego typu 🙂

Odpowiedz

Mariusz Październik 17, 2017 o 13:39

Stworzyć markę to może i nie tak trudno, ale najtrudniej sprawić, aby ludzie jej zaufali i chcieli kupować. W sieciówkach ubrania sa zawsze tańsze od ubrań w małych firmach, ale ludzie tam kupują mimo niskiej jakości.

Odpowiedz

Weronika Październik 17, 2017 o 17:13

Genialny był ten odcinek :). Tyle super przydatnych informacji, ciekawostek, same konkrety. Kilka razy przewijałam wstecz, żeby zapamiętać :). Uwielbiam waszą otwartość w dzieleniu się swoim doświadczeniem i błędami.

Odpowiedz

alicja Październik 20, 2017 o 15:26

Super rozmowa! Oby więcej takich spotkań z inspirującymi kobietami! Mam wrażenie,że wciąż jest tego mało w sieci.
Gorąco pozdrawiam Michał 🙂

Odpowiedz

Ola Październik 23, 2017 o 10:50

Jejku, jaki ciekawy podkast!! Joanna, prawdopodobnie młodsza ode mnie o połowę, ale jakie doświadczenie!! Wielki szacunek za taką wiedzę. Jestem pod wrażeniem w kwestii meritum, ale także, że tak chętnie dzielisz się wiedzą. Ja robię swoją markę kosmetyczną i wiele elementów łączy branżę kosmetyczną z odzieżową. Wiele przeszłam, ale też wiele ciekawostek wyciągnęłam dla siebie z tego podkastu. Michał, dzięki za takiego gościa 😊

Odpowiedz

Przemek Październik 23, 2017 o 12:00

Wow, bardzo inspirujący podcast (pomimo, że nie z mojej branży, sporo ciekawych informacji). Dzięki! 🙂

Odpowiedz

Michał Mackiewicz Październik 23, 2017 o 19:00

Super ciekawa rozmowa! W nieco ponad 2 godziny powiedzieliście razem więcej o prowadzeniu firmy produkcyjnej niż często można usłyszeć w ciągu 60-godzinnego kursu przedsiębiorczości. Oczywiście samo słuchanie nawet najlepszego podcastu nie zastąpi praktyki, ale i tak to jest perełka.

W opowieści Joanny zabrakło mi aspektu, który mnie najbardziej uderzył, gdy tworzyłem swój produkt. Nie zdawałem sobie sprawy z tego, że nawet najprostszy produkt wymaga podjęcia takiego mnóstwa decyzji na każdym etapie, od pierwszego pomysłu do projektowania pudełka. Gdy wcześniej patrzyłem na dowolny produkt w sklepie, wydawał mi się on prosty – co to za sztuka zaprojektować piżamę, książkę, nóż, uchwyt na telefon… Jednak gdy usiądziesz do tego sam, bardzo szybko okaże się, że trzeba podjąć milion i jedną decyzję – jakie guziki, jaki materiał, z internetu czy z lokalnej hurtowni, czy na początek 50 czy 500 sztuk… Można pisać i pisać. I do tego przygniata czasem świadomość, że jedna całkiem nietrafiona decyzja może położyć cały projekt. Wystarczy dobry produkt źle opakować i jesteś umoczony.

Po doświadczeniu z produkowaniem RZECZY z dużo większym szacunkiem traktuję wszystko to, co na codzień spotykam w sklepie 🙂

Odpowiedz

Patryk Październik 25, 2017 o 14:16

Nie dosłyszałem a jestem zainteresowany.
Jak się nazywa ta platforma do logo? epsi?

Odpowiedz

Agata Październik 26, 2017 o 19:14

Kiedy rusza kolejna edycja kursu p. Joanny „Jak założyć własną markę odzieżową?”. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odpowiedz

Krzysztof Październik 27, 2017 o 14:14

Super, piszę na ten temat pracę licencjacką i ten film dał mi bardzo dużo przemyśleń 😉

Odpowiedz

Hugo Październik 27, 2017 o 21:49

Świetny podcast Michał. Słuchałem i nie mogłem się oderwać….. a Joanna , nie znam dziewczyny ale już ja uwielbiam :):):)

Odpowiedz

Gucia Październik 31, 2017 o 12:39

samo stworzenie to nie problem, trzeba ją jeszcze jakoś wypromować.

Odpowiedz

Marcin Listopad 11, 2017 o 21:16

Świetny podcast, bardzo wartościowy, szczegółowy i inspirujący do działania 🙂 Chyba najlepszy jaki tutaj słyszałem.
Myślę na własną marką lub sklepem i dużo informacji było dla mnie bardzo pomocnych.

Odpowiedz

Szymon Listopad 27, 2017 o 08:08

Podcast super, b. dobrze się tego słuchało, czuć w głosie radość z życia :).
Ale żeby żadnego rabatu na piżamy nie było 😛

Odpowiedz

Joanna Listopad 27, 2017 o 10:45

Świetny materiał, zarówno dobrze się słuchało, jak i czytało;) Na pewno bardzo praktyczne i postaram się wykorzystać te informacje. Do tej pory szukałam wiedzy w Internecie, głównie na blogach, czytałam też magazyn online marketing i inne, ogólnie mówiąc wszędzie da się coś znaleźć dla siebie. Tak samo jest w tym wypadku, bardzo wartościowy materiał, tak trzymać!

Odpowiedz

Bartek Grudzień 3, 2017 o 10:01

Ogromnie dziękujemy za ten wywiad. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem otwartości Joanny i chęci z jaką dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami. Wiele rzeczy o których opowiadała (trudności komunikacyjne z polskimi firmami i podwykonawcami, „proszę weź moje pieniądze” itd.) pokrywa się z naszymi doświadczeniami na codzień. Dodało nam to otuchy ale również zafundowało solidnego, motywacyjnego kopa, aby konsekwentnie działać dalej. Dziękujemy Joanno, dziękujemy Ninja :). Pozdrawiamy serdecznie!
Bartek i Julia

Odpowiedz

Wojtek Grudzień 20, 2017 o 09:54

Kiedyś myślałem o szyciu koszulek z fajnymi nadrukami, ale odszedłem od pomysłu bo nie miałem bladego pojęcia o szyciu. Jak widać taka wiedza wcale nie jest konieczna. Ważne tylko, aby znaleźć ludzi, którzy wiedzą jak to robić i zacząć działać. Świetny odcinek. Dzięki niemu odkryłem Lunaby i już mam inspirację na fajny prezent dla żony 🙂

Odpowiedz

Anwo Styczeń 19, 2018 o 12:45

Świetne! zainspirował moją mamę, która jest krawcową od ponad 20 lat. Myśli cały czas o sukniach ślubnych. Widziałem jej kreacje i powinna zrobić krok do przodu 😉 Pozdrawiam

Odpowiedz

Bartek Styczeń 19, 2018 o 21:47

Bardzo fajny i inspirujący podcast. Temat jest fajny niestety koszty szycia w Polsce – przy outsourcingu tego wymają narzucenia sporej marży na produkt – ciężko walczyć ceną z allegro i aliexpressami, jedynie dobry pomysł i dobry design produktów gwarantuje obronę takich cen.

Odpowiedz

BartoszMemowski96 Kwiecień 24, 2018 o 10:35

Ile może wynieść kampania promująca własną markę odzieżową? Wystarczy tylko reklama w internecie, czy trzeba wyjść gdzieś poza? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odpowiedz

rafał75zBogdańca Kwiecień 27, 2018 o 11:06

Ciekawe po jakim czasie taka marka zaczyna zarabiać na siebie i ile potrzeba wkładu własnego

Odpowiedz

WersalowyKot Lipiec 1, 2018 o 15:17

Świetna rozmowa, fajnie uzmysławiająca „z czym co się je” w kwestii założenia własnego biznesu/marki odzieżowej. Super! Pozdrawiam Was serdecznie!

Odpowiedz

Anna Styczeń 11, 2019 o 22:21

Rewelacyjna wiedza dziękuje 🙂
jestem w trakcie czytania pana książki ZUFANIE lekko się ją czyta

Odpowiedz

Rafał Z. Marzec 17, 2020 o 11:15

Dziękuję, akurat moja żona w zbliżonej tematyce się obraca, a dodatkowo fajnie wiedzieć, że osoba jest z naszego miasta.

„Nie liczy się pomysł. Liczy się realizacja. Kwestia jest czy dany pomysł zostanie zrealizowany czy nie?”

Odpowiedz

Dodaj nowy komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: