Po dekadzie działania blog "Jak oszczędzać pieniądze" zakończył swoją działalność. Jedyną stale aktualizowaną sekcją bloga jest RANKING kont i lokat. Zapraszam też do lektury ponad 500 archiwalnych artykułów (ponadczasowych)! 👊

Zarabianie

3.000.000+ zł przychodu z książek dietetycznych, czyli jak zarabiać dzięki reklamom Facebook [case study Salaterka.pl]

Thumbnail image for 3.000.000+ zł przychodu z książek dietetycznych, czyli jak zarabiać dzięki reklamom Facebook [case study Salaterka.pl]

Oto case study jak sprzedać kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy swojej książki wcale nie posiadając dużej społeczności. Bardzo rzadko udostępniam łamy mojego bloga innym autorom, ale gdy Mateusz Żłobiński z bloga Salaterka.pl zaczął dzielić się ze mną szczegółami prowadzonych przez siebie kampanii reklamowych na Facebooku, to wiedziałem, że zdecydowanie lepiej będzie, gdy to on sam przedstawi wszystkie […]

Czytaj dalej →

Ponownie ruszył nabór do „Klanu Finansowych Ninja” – społeczności 1400+ świetnych osób

Thumbnail image for Ponownie ruszył nabór do „Klanu Finansowych Ninja” – społeczności 1400+ świetnych osób

Lajwy tematyczne, sesje Q&A, spotkania, zamknięte forum dyskusyjne pełne kulturalnych dyskutantów – to tylko część z benefitów uczestnictwa w #KFN. Ponownie RUSZYŁ nabór do “Klanu Finansowych Ninja” (KFN) – społeczności już ponad 1400+ osób, które po prostu chcą rozwijać swoje kompetencje finansowe (i nie tylko), chcą odważnie żyć na własnych zasadach, a także spotykać się […]

Czytaj dalej →

Ile zarabia się na audiobooku? Kulisy współpracy z Audioteką – #caseZCWP – część 3

Thumbnail image for Ile zarabia się na audiobooku? Kulisy współpracy z Audioteką – #caseZCWP – część 3

Minęły dwa lata od premiery audiobooka „Zaufanie, czyli waluta przyszłości”. Ujawniam wyniki finansowe, kulisy negocjacji stawek, oraz dzielę się wnioskami. Już dawno temu obiecałem Wam case study dotyczące procesu wydawania audiobooka, plusów i minusów takiego pomysłu, kulis współpracy z Audioteką oraz biznesowego sensu tworzenia książki w wersji audio. Artykuł ten ukazuje się rok później niż […]

Czytaj dalej →

Kulisy projektu, który mógł szybko zniknąć, czyli krótka historia #KlanFinNinja

Thumbnail image for Kulisy projektu, który mógł szybko zniknąć, czyli krótka historia #KlanFinNinja

To historia o tym, jak trudno jest przyjmować krytykę, gdy merytoryka miesza się z jej brakiem i sami mamy wątpliwości kogo słuchać. Cel tego wpisu jest banalny. Ma Wam przypomnieć, że dzisiaj o północy kończy się przedsprzedaż „Klanu Finansowych Ninja”. Ale jest w krótkiej historii #KFN coś jeszcze, co może być bardzo wartościowym przykładem dla […]

Czytaj dalej →

Jak zbudować markę osobistą w 2020 r. i oprzeć na niej własną firmę + recenzja książki Youpreneur

Thumbnail image for Jak zbudować markę osobistą w 2020 r. i oprzeć na niej własną firmę + recenzja książki Youpreneur

Połączenie marki osobistej i własnej firmy to mieszanka o olbrzymim potencjale zwiększania zarobków. Dlatego warto robić to w sposób zaplanowany. Założę się, że wiele osób patrzy na mnie i myśli sobie „temu Szafrańskiemu to łatwo mówić o zarabianiu, bo ma już własną mocną markę i czyta go wiele osób”. To prawda – silna marka osobista […]

Czytaj dalej →

Rekordowe wyniki DDD = 292.407 zł w 2 dni dzięki darmowej dostawie – case study

Thumbnail image for Rekordowe wyniki DDD = 292.407 zł w 2 dni dzięki darmowej dostawie – case study

Najlepszym sposobem oszczędzania jest zwiększanie zarobków. Opowiem Wam zatem o tym, jak jako sprzedawca można zarabiać więcej zmniejszając koszt dla klienta. No to pora na małe podsumowanie tegorocznego „Dnia Darmowej Dostawy”. Zacznę z grubej rury – ten DDD był u mnie rekordowy. W dniach 9 i 10 grudnia zamówiliście łącznie 4318 egzemplarzy książek płacąc za […]

Czytaj dalej →

Ile naprawdę zarabia autor książki? – komentarz do rankingu „Wprost” + wyniki „Finansowego ninja”

Thumbnail image for Ile naprawdę zarabia autor książki? – komentarz do rankingu „Wprost” + wyniki „Finansowego ninja”

Gdyby wierzyć, że ranking „Wprost” zawiera prawdziwe liczby, to powinienem ogłosić się piątym najlepiej zarabiającym autorem w Polsce w 2019 r. Ale niestety tygodnik Wprost się myli, a podane tam liczby odbiegają od rzeczywistości. W poniedziałek we „Wprost” ukazał się obszerny artykuł o zarobkach autorów książek. Towarzyszył mu ranking najlepiej zarabiających polskich pisarzy 2019 roku. […]

Czytaj dalej →

Ile książek trzeba sprzedać, aby trafić na listę bestsellerów Empik i co daje promocja książki w Biedronce – #caseZCWP część 2

Thumbnail image for Ile książek trzeba sprzedać, aby trafić na listę bestsellerów Empik i co daje promocja książki w Biedronce – #caseZCWP część 2

Strategia promocji książki „Zaufanie, czyli waluta przyszłości”, czyli kulisy tego, o czym początkujący autor raczej nie usłyszy od wydawcy. Design produktu, strategia działań promocyjnych, kulisy promocji w poszczególnych kanałach oraz podsumowanie ich efektów – to zakres tematyczny drugiej części case study wydawania książki „Zaufanie, czyli waluta przyszłości” (#ZCWP). Łącznie będzie ich pięć i przeznaczone są […]

Czytaj dalej →

Case study książki „Zaufanie, czyli waluta przyszłości”, czyli jak wydać książkę z wydawcą i na tym zarobić – #caseZCWP część 1

Thumbnail image for Case study książki „Zaufanie, czyli waluta przyszłości”, czyli jak wydać książkę z wydawcą i na tym zarobić – #caseZCWP część 1

Przeprowadziłem najdroższy test w moim życiu – jako autor self-publishingowego bestsellera wydałem kolejną książkę z tradycyjnym wydawcą. Czy było warto? Oto pierwsza część analizy. Zacznę od przedstawienia się tym osobom, które jeszcze nie wiedzą kim jestem i czy mam jakikolwiek mandat do pisania na temat wydawania książek. W 2016 r. opublikowałem książkę „Finansowy ninja” – […]

Czytaj dalej →

Priorytety młodego #FinNinja, czyli co robić obok studiów, aby zapewnić sobie świetną przyszłość

Thumbnail image for Priorytety młodego #FinNinja, czyli co robić obok studiów, aby zapewnić sobie świetną przyszłość

Jak pokierować swoim życiem? Jak godnie zarabiać? Studiować czy iść do pracy? Na co postawić? – to pytania, przed którymi staje każdy młody człowiek. Powyższe pytania zadają sobie także starsi, którzy pięli się po szczeblach kariery zawodowej tylko po to, aby po latach wystawić głowę nad mur i przekonać się, że przystawili drabinę do złej […]

Czytaj dalej →

12