Promocja “Wymarzonego konta” była pod każdym względem duża. Dzisiaj rozdaję moje nagrody i piszę co zrobić, jeśli jeszcze nie otrzymaliście premii.
Ten wpis zacznę od rzeczy przyjemnych, ale odniosę się również do problemów związanych z promocją “Wymarzonego konta”. Na szczęście – a mówię to w oparciu o prawdziwe liczby – skala tych problemów jest znacznie mniejsza niż mogłoby to wynikać z lektury komentarzy pod tym wpisem. Ale do tego dojdziemy. 🙂
Najważniejszy news dzisiejszego dnia – wyłoniłem zwycięzców konkursu, który organizowałem przy okazji wpisu o “Wymarzonym koncie” na moim blogu. Liczba zgłoszeń do tego konkursu była absolutnie rekordowa. Zresztą liczba “Wymarzonych kont”, które założyliście za pośrednictwem bloga także była absolutnie rekordowa. Łącznie przez link na moim blogu do banku wpłynęło ponad 8000 wniosków!
Bardzo dziękuję za zaufanie, którym mnie obdarzacie. To wiele dla mnie znaczy. I tym bardziej przykro mi, że niektórzy z Was muszą się borykać z reklamacjami. Niemniej jednak – tak jak deklarowałem – cały czas trzymam rękę na pulsie i współpracuję z Comperią w zakresie wyjaśnienia wątpliwych sytuacji. Każda osoba, której premia się należy – premię otrzymała lub otrzyma. W dalszej części tego wpisu znajdziecie szczegółowe informacje o tym, co zrobić, aby premię dostać.
Kilka słów o moim konkursie
Przede wszystkim bardzo serdecznie dziękuję Wam za zakładanie “Wymarzonego konta” za pośrednictwem mojego bloga oraz udział w moim konkursie. Jakość i liczba Waszych odpowiedzi na moją ankietę jest absolutnie miażdżąca.
W konkursie wzięło udział 3012 osób. Przypominam, że konkurs polegał na udzieleniu odpowiedzi na następującą prośbę: “Napisz o czym chcesz przeczytać w mojej książce o finansach osobistych”. Napisaliście tak dużo, że przeczytanie wszystkich odpowiedzi zajęło mi prawie dwa tygodnie. Dokument w Word, do którego wkleiłem wszystkie Wasze wypowiedzi, liczył blisko 700 stron! Same te sugestie wystarczyłyby na 2–3 książki. 🙂
Selekcji dokonaliśmy wspólnie z Gabi – moją Żoną – i była ona kilkuetapowa. Po wyłonieniu setki finalistów zweryfikowaliśmy w Comperii (tam, gdzie wyraziliście taką zgodę), czy finaliści spełnili warunki promocji. Tam, gdzie wybór padł na osoby, które zgłosiły reklamację – poczekałem aż zostanie ona rozpatrzona. Gabi zawęziła wybór do około 50 wypowiedzi. Ja wyłoniłem ostatecznie te 30, które najbardziej mi się podobały.
Tak wyglądała cała procedura. Ostatecznego rozdziału nagród dokonałem w czwartek jadąc na konferencję infoShare do Gdańska. Wpis kończyłem przed chwilą, bo emocje wczorajszego dnia nie pozwoliły mi zebrać myśli w drodze powrotnej. Występ i kilkadziesiąt rozmów z Wami – to niezły zastrzyk pozytywnej energii.
No to nie przedłużając pora ogłosić zwycięzców…
Czytaj także: Czas wypłaty, czyli jak uzupełnić dane do odbioru premii w promocji “Wymarzonego konta”
Ostatni dzień sprzedaży “Budżetu domowego w tydzień”
Przypominam, że tylko dzisiaj do 22:00 możecie nabyć kurs “Budżet domowy w tydzień” – oczywiście o ile jesteście nim zainteresowani. Jest to ostatnia szansa, by zrobić to przed wakacjami lub w ich trakcie. Na pewno nie będę otwierał sprzedaży wcześniej niż w drugiej połowie września. A być może i później.
Przypominam również, że kurs jest objęty 30-dniową gwarancją satysfakcji 🙂 Szczegóły na tej stronie. Zapraszam!
A tutaj możecie zobaczyć zdjęcie z wczorajszego występu na infoShare, gdzie mówiłem m.in. o tym, ile posiłków już ufundowaliście dla Pajacyka. Przypominam, że 10% przychodów ze sprzedaży mojego kursu trafia właśnie na konto Pajacyka 🙂
Lista zdobywców nagród
Pierwszą nagrodę, czyli iPad mini 2 16 GB wifi zdobyły następujące osoby:
- Paweł Zapała
- Adrianna Smoczyńska
- Marcin Piechota
- Dominik Siepak
- Katarzyna Miąsik
Drugą nagrodę, czyli zaproszenie na indywidualne spotkanie 1:1 ze mną w Warszawie (stawiam dobry obiad!) zdobyły następujące osoby:
- Berenika Halicka
- Aleksandra Daczkowska
- Marcin Łukaszuk
Trzecią nagrodę, czyli 1-godzinną wideorozmowę przez Skype, zdobyły następujące osoby:
- Bartosz Rygielski
- Piotr Brachowicz
- Karol Parcia
- Urszula Kalińska-Janeczko
- Adam Jeż
- Radosław Perczyński
- Dawid Hajduk
No i czwartą nagrodę, którą jest kurs “Budżet domowy w tydzień”, otrzyma te 15 osób:
- Kamil Pasierbski
- Tobiasz Duda
- Tomasz Rzepecki
- Mateusz Tylka
- Michał Olędzki
- Marta Mozol-Jursza
- Michał Kamieniarz
- Alicja Dereń
- Łukasz Zdanowicz
- Damian Kozyra
- Kamil Mucha
- Mateusz Grabowski
- Paweł Młyńczak
- Janusz Kucaba
- Paweł Dziennik
Serdecznie gratuluję i cieszę się, że nagrody trafiły właśnie do Was. 🙂 Wszystkim pozostałym osobom bardzo serdecznie dziękuję za udział w konkursie. Wszystkie Wasze opinie, komentarze i sugestie dotyczące mojej książki, są dla mnie bardzo ważne. To kopalnia wiedzy o Waszych oczekiwaniach i postaram się ich nie zawieść. Oczywiście wszystkich nie spełnię – a przynajmniej nie w pierwszej książce. Niemniej jednak widzę, że muszę ich napisać wiele. 🙂
Sprawdź również: Pora na wypłatę, czyli jak uzupełnić dane do odbioru premii w promocji Meritum Bank
Ważna informacja dla zwycięzców
Ze względu na bardzo duży natłok zajęć w najbliższym tygodniu (premiera kursu “Pokonaj swoje długi”) nagrody będę wydawał Wam sukcesywnie do końca czerwca. W przypadku rozmów Skype i spotkań – będziemy indywidualnie ustalali wszystkie detale. Proszę abyście cierpliwie poczekali na e-mail ode mnie z informacją o dalszej procedurze. Takie e-maile wyślę do Was pod koniec przyszłego tygodnia.
Wyniki promocji i aktualna sytuacja
Promocja “Wymarzonego konta”, w której można było otrzymać premię 55 zł lub 65 zł, organizowana była przez firmę Comperia. To ona odpowiedzialna była (i jest) za wypłatę premii dla Was. Wypłaty tej dokonywała na podstawie informacji z Raiffeisen Polbank o tym, czy według banku spełniliście warunki promocji czy nie. Oczywiście, jak w każdej tego typu promocji, pojawią się reklamacje – przypadki, w których uczestnicy promocji uważają, że premia im się należy, a z różnych powodów nie została ona im wypłacona.
Poniżej opiszę kilka typowych powodów, dla których premia mogła nie zostać wypłacona oraz serię moich pytań do Comperii oraz ich odpowiedzi. Zanim jednak to uczynię, to przedstawię kilka faktów:
- Promocja “Wymarzonego konta” cieszyła się wyjątkowo dużym zainteresowaniem. Dlatego również liczba zgłoszonych problemów jest wyższa niż w innych, dotychczas realizowanych promocjach.
- Tylko przez mojego bloga złożyliście ponad 8000 wniosków o otwarcie konta. Jest to absolutny rekord. Podaję tę liczbę, aby zobrazować zasięg tej promocji.
- Według mojej wiedzy, zdecydowana większość złożonych wniosków zakończyła się założeniem konta i wypłatą premii dla uczestników. Odsetek reklamacji dotyczy relatywnie niedużej liczby osób.
- Nie wiem dokładnie ile jest reklamacji zgłoszonych przez Czytelników mojego bloga (Comperia nie różnicuje zgłoszeń reklamacyjnych w zależności od kanału, którym pozyskiwała klientów dla banku). Niemniej jednak w oficjalnej odpowiedzi, którą otrzymałem od Comperii, informuje mnie ona, że ponad 92% wszystkich uczestników promocji otrzymało premię w regulaminowym terminie 29 maja, a zapytania / reklamację zgłosiło niecałe 8% uczestników.
- Każda zgłaszana przez Was reklamacja musi być rozpatrzona pomiędzy Comperią i Raiffeisen Polbank. Ten proces trwa dużo dłużej niż większość z nas by sobie tego życzyła. Niemniej jednak wiem o tym, że kolejne reklamacje są rozpatrywane pozytywnie. Widzę to chociażby po tym, że stopniowo powiększa mi się w programie afiliacyjnym Comperii wynagrodzenie za osoby, które skorzystały z linka na moim blogu.
- Na wyrywki weryfikuję z Comperią zgłoszenia reklamacyjne od niektórych z tych osób, które zgłosiły się do mnie z informacją, że niesłusznie nie otrzymały premii. Jak dotąd za każdym razem istnieje obiektywna przyczyna, dla której premia nie została jeszcze wypłacona.
Tyle faktów. Teraz kilka słów mojej opinii: oczywiście Comperia nie jest święta. Można mieć do niej (i ja mam) wiele zastrzeżeń, np. w zakresie słabej komunikacji z osobami zgłaszającymi reklamacje. Uważam, że na tym polu firma niedostatecznie przygotowała się do obsługi napływających zgłoszeń. Ja zorganizowałbym to inaczej. 😉
Niemniej jednak to, że firma słabo się komunikuje nie oznacza, że próbuje oszukać klientów – tak jak niektórzy próbują jej zarzucać. Rozumiem, że cierpliwość może się Wam kończyć, ale jak na razie nic nie wskazuje na to, by reklamacje miały pozostać nierozpatrzone.
Comperia prawidłowo wywiązała się z promocji konta BGŻ Optima, potem Meritum Bank i nadal rozwiązuje problemy w ramach promocji Raiffeisen. Firma jednocześnie zapewnia, że wszyscy otrzymają należne premie. Prosi tylko o cierpliwość. Tu ich częściowo rozumiem – firma nie ma dostępu do systemów banku, nie może samodzielnie weryfikować tam statusu kont i przypuszczam, że komunikacja między bankiem i Comperią także nie musi odbywać się idealnie i natychmiastowo.
I dla jasności: nie bronię Comperii. Przedstawiam tylko sytuację. Chociaż rozumiem skąd mogą wynikać problemy, to nie odpuszczam i pilnuję, by rozwiązywanie problemów posuwało się do przodu. I stopniowo się posuwa. Przeczytajcie specjalne oświadczenie wystosowane do Czytelników “Jak oszczędzać pieniądze”.
Podstawowa przyczyna problemu
W ciągu ostatnich dwóch tygodni przeanalizowałem we współpracy z Comperią kilkanaście przypadków eskalowanych w komentarzach pod tym wpisem. W zdecydowanej większości przypadków przyczyną nierozliczenia premii jest brak wyrażenia zgody na przekazanie przez bank Raiffeisen Polbank danych uczestnika promocji do Comperii. Zgoda ta jest wymagana. W innym przypadku Comperia nie może otrzymać żadnych Waszych danych. Nie ma prawa także uzyskać z banku informacji o Waszym statusie jako klienta. Siłą rzeczy taka reklamacja nie może być rozpatrzona inaczej niż poprzez odrzucenie ze zwrotną informacją, że “zgoda nie została wyrażona”.
Apeluję więc do wszystkich osób, które nie otrzymały bonusa i zgłaszają reklamację, aby w pierwszej kolejności wypełniły zgodę na stronie banku. Można to uczynić pod tym adresem:
https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/comperia_zgoda/
Apeluję również o spokój. 🙂 Są osoby, które podnoszą alarm, straszą UOKiK i Policją, a tak naprawdę same nie dopełniły formalności. Przeanalizowałem kilkanaście takich przypadków, wyeskalowałem do Comperii prosząc o wyjaśnienia – i w każdym przypadku kończyło się tak samo “zgoda nie została wyrażona”. Przykładowo Tomasz, który w tym, tym i tym komentarzu naciska na Comperię, swoją zgodę wyraził dopiero 8 czerwca.
Ja podchodzę do takich przypadków poważnie i staram się wyjaśniać tam, gdzie mam wystarczające dane. Ale czasami ręce mi opadają. Z jednej strony cieszę się, że udaje się przepchnąć takie tematy do przodu, ale z drugiej – za dużo w tym wszystkim złej krwi.
Zwróćcie uwagę, że to że Raiffeisen Polbank i Comperia umożliwiają Wam wyrażenie takiej zgody nawet po zakończeniu promocji – to jest przejaw dobrej woli. Wcale nie musieli tego robić. Przecież to uczestnicy dobrowolnie nie wyrazili tej zgody we wniosku bankowym. Bank rozsyłał przypomnienia o tym, by to uczynić i z tego co wiem – ma to zrobić ponownie.
Są oczywiście i inne przypadki (informacja o posiadaniu konta w banku i “dyskwalifikacji” uczestnika promocji z tego powodu), ale te sukcesywnie są weryfikowane i rozpatrywane.
Reasumując:
- Koniecznie wyraźcie zgodę na przekazanie Waszych danych do Comperii.
- Jeśli macie zastrzeżenia – koniecznie zgłoście reklamację na [email protected] – prędzej czy później zostanie rozpatrzona.
I UWAGA: po tym, jak wyrazicie brakującą zgodę, upływa kilka dni zanim dane trafią do Comperii, potem Comperia poprosi Was mailowo o uzupełnienie danych do przelewu dając Wam na to 5 dni. Dopiero po tym przelew premii zostanie zrealizowany. Od wyrażenia zgody upłynie co najmniej tydzień zanim otrzymacie pieniądze – więc też nie należy się denerwować, że “wczoraj kliknąłem i nadal nie ma przelewu”.
Moje pytania i odpowiedzi Comperii
I jeszcze jedno: staram się nie publikować na blogu informacji niesprawdzonych, w toku rozpatrywania lub takich, gdzie nie mam pewności gdzie leży prawda. Dlatego nie aktualizuję statusu tematu reklamacji zbyt często. Ale to nie znaczy, że go nie pilnuję. W tle sypią się iskry.
Poniżej znajdziecie kilka odpowiedzi Comperii na moje pytania. Mam nadzieję, że rzucą one nieco światła na całą sprawę.
1) W dniu 19 maja Comperia opublikowała komunikat informujący o tym, że 15 maja “nielicznym uczestnikom promocji mógł wyświetlić się błędny status rozliczenia”. Komunikat ten informował o przyznaniu premii pomimo, że według Comperii ta premia się tym osobom nie należała. Niektóre z osób uzupełniły niezwłocznie dane do przelewu i otrzymały komunikat, że otrzymają premię. Mimo to nie otrzymały.
Proszę o informację:
a) Co było przyczyną wyświetlenia błędnego statusu rozliczenia?
Przyczyną takiego stanu rzeczy był błąd systemowy, polegający na nieprawidłowym przypisaniu statusu rozliczeń. Błąd został szybko wykryty i naprawiony, wiemy, że mógł się wyświetlić tylko niewielkiej liczbie klientów. Informowaliśmy o tym, apelowaliśmy o ponowne zalogowanie, wydłużyliśmy też dla wszystkich uczestników promocji czas na przekazania danych do przelewu.
b) Ilu dokładnie osobom wyświetlony został błędny status rozliczenia?
Błąd mógł wystąpić u około 2% wszystkich uczestników promocji. Jak już mówiliśmy, został szybko wykryty i naprawiony. Comperia przedłużyła także o 3 dni proces uzupełniania danych do przelewu.
c) Ile dokładnie osób, które uzupełniły dane do przelewu, nie otrzymało premii?
*Bonus finansowy otrzymały tylko te osoby, które spełniły wymagane regulaminem warunki promocji (weryfikowane z bankiem). Jeśli ktoś uzupełnił dane do przelewu, a nie spełnił warunków – nie otrzymał bonusu.
Comperia obsłużyła tysiące klientów z czego niecałe 8% złożyło do organizatora zapytania/reklamacje. Ponad 92% klientów uzyskało swój bonus finansowy w terminie określonym regulaminem.*
d) Co Comperia planuje zrobić w przypadku tych osób, którym wyświetlona została informacja o przyznaniu premii, wypełniły dane do przelewu, uzyskały potwierdzenie, że otrzymają premię, a jednak jej nie otrzymały?
Jak wyżej wszystkie osoby, które spełniły warunki promocji otrzymają swój bonus finansowy. Jeśli do tej pory tak się nie stało, zostanie on wypłacony w trybie reklamacyjnym po ponownym zweryfikowaniu statusu przez Comperia i Raiffeisen Polbank.
2) Ile reklamacji (od Czytelników bloga “Jak oszczędzać pieniądze”) otrzymała Comperia?
Nie rozróżniamy klientów składających reklamacje pod względem źródła pochodzenia, zatem nie prowadzimy takiej statystyki. Każdy klient składający reklamację jest dla nas tak samo ważny i jego sprawa zostanie rozwiązana.
3) Część reklamacji wynika z faktu, że pomimo spełnienia warunków promocji, klienci banku Raiffeisen Polbank nie wyrazili zgody na przekazanie danych do Comperii. Bank udostępnił już formularz umożliwiający wyrażenie tej zgody – niemniej jednak nie wszystkie osoby biorące udział w promocji uzupełniły tę zgodę. Ilu spośród Czytelników mojego bloga spełniło warunki promocji (skutecznie zawarło umowę z bankiem), ale jednocześnie nie wyraziło jeszcze zgody na przekazanie danych do Comperii?
Bez zgody marketingowej bank nie może przekazać nam danych klientów. Bank przekazał nam ogólną informację, że takich klientów jest jeszcze blisko 4% w stosunku do całości przekazanej do banku liczby.
4) Wielu Czytelników nie będących klientami Raiffeisen Polbank (w terminie określonym regulaminem promocji), nie zostało zakwalifikowanych do otrzymania premii z powodu rzekomego posiadania już konta w Raiffeisen.
a) Ilu osób dotyczy powyższy problem?
Z końcowego raportu bankowego wynika, że w skali całości było to niespełna 1,2%.
b) Ile wpłynęło do Comperii reklamacji dotyczących tego problemu?
Zgłoszenia wpływają na bieżąco i są obsługiwane. W tej chwili nie jesteśmy w stanie ocenić czy wszystkie z wymienionych wyżej osób już taką reklamację złożyło.
c) Ile z reklamacji dotyczących tego problemu rozpatrzonych zostało pozytywnie, a ile negatywnie?
Dane jak wyżej, w tej chwili w trakcie obsługi, więc nie do zweryfikowania.
**5) Comperia – także w komentarzach na blogu – deklaruje że “pracuje i prosi o cierpliwość”. Niestety Czytelnicy i ja również mamy wrażenie, że nadsyłane reklamacje obsługiwane są opieszale.
a) Proszę o wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje?**
Mamy świadomość tego typu postrzegania i wydaliśmy w tej sprawie specjalny komunikat.
b) Jaki jest definitywny i nieprzekraczalny termin udzielenia przez Comperię indywidualnych odpowiedzi na wszystkie przesłane dotychczas reklamacje?
Jak wyżej, nie możemy określić terminu, ponieważ reklamacje mogą do nas wpływać nawet za kilka tygodni i wtedy – tak samo jak teraz – będziemy je rozpatrywać indywidualnie.
Będzie dobrze 🙂
Na zakończenie – jeszcze raz gratuluję wszystkim zwycięzcom. 🙂 Zdecydowana większość osób biorących udział w promocji “Wymarzonego konta” otrzymała już premie od organizatora.
Przykro mi, że część uczestników promocji ma problemy z otrzymaniem bonusa i musi przechodzić przez długotrwały proces reklamacji. Życzyłbym sobie żeby Comperia wyciągnęła z tego wnioski i w przyszłości organizowała promocje w taki sposób, by wyeliminować część problemów. Niemniej jednak cieszy mnie to, że reklamacje sukcesywnie są rozpatrywane i – paradoksalnie – że większość problemów wynika z niedopełnienia formalności przez uczestników promocji. W tym ostatnim przypadku jest bowiem możliwość wyrażenia brakującej zgody i otrzymania bonusa. Trzeba się tylko uzbroić w cierpliwość.
Ja jednocześnie przypominam wszystkim osobom zainteresowanym kursem “Budżet domowy w tydzień”, że zostało tylko kilka godzin na jego zakup. Dzisiaj, w sobotę 13 czerwca o godzinie 22:00 definitywnie zamykam sprzedaż i kurs nie będzie dostępny przez najbliższe kilka miesięcy.
Do usłyszenia już w poniedziałek 🙂
{ 99 komentarzy… przeczytaj komentarze albo dodaj nowy komentarz }
Serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcą! Choć nie ukrywam, że sam chciałbym zyskać nagrodę główną w postaci spotkania z face to face z Tobą Michale! Mam nadzieję, że taka nagroda jeszcze będzie do wygarnia!
Pozdrawiam:)
Hej Tomasz,
Na pewno będą kolejne tego typu okazje. 🙂
Pozdrawiam
hej,
A jak sie ma kwestia rizsylanie nagrod z Reffeisen – 5x zegarek i ipady
‚czy jest jakis termin znany
Hej Marcin,
To jest pytanie do Comperii. Ja nie wiem. Zwycięzców już wyłonili, ale szczegółami się nie interesowałem.
Pozdrawiam
Cześć !
Czyli jak rozumiem z konkursu byli wyłączeni ci którym Comperia nie zdążyła rozpatrzyć reklamacji ?
Hej Karolajna,
NIE. Do finałowej setki weszło zaledwie kilka takich osób, które zgłosiły reklamacje. O tym czy zgłosiły reklamacje czy nie dowiedziałem się dopiero po przesłaniu listy tych 100 osób z prośbą o weryfikację ich statusu przez Comperię (tzn. czy spełniły warunki promocji). Jedna z takich osób wygrała nawet iPada.
Po prostu w przypadku tych osób poczekałem na rozpatrzenie reklamacji przez Comperię. Akurat wszystkie osoby, które trafiły do 30-tki zwycięzców, miały bądź to premię wypłaconą od razu (większość) bądź ich reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Pozdrawiam 🙂
Aż 8000 wniosków? to znaczy że zarobiłeś pół miliona na prowizjach! Genialny zarobek, gratuluję!
Hej Redak,
W afiliacji liczba wniosków nie jest tożsama z liczbą skutecznie założonych i rozliczonych kont. Rzeczywista liczba otwartych kont jest zazwyczaj mniejsza o jakieś 20%-30%. Niektóre umowy nie dochodzą do skutku, są duplikaty wniosków itd. Podobnie było w tym przypadku.
Pozdrawiam
mniejsza o 30% czyli nie 680 a 476 tys. No Michał coś taki skromny no pochwal się, zapracowałeś na to;)
Ja nie otrzymałem „premii” i nie złożyłem reklamacji, więc te 92% mogą być nieco optymistyczne. Naprawdę już szkoda mi czasu na kolejne wypełnianie papierów i wniosków i zgód – żeby otrzymać 50 zł. To musi mieć jakiś sens , ile czasu na to można poświecić. Myśle, że jest więcej takich osób.
Miało być miło, było niepotrzebne zamieszanie. Ale cóż, to będzie nauczka na przyszłość, żeby jednak nie marnować zbyt wiele czasu dla takich „promocji”.
8000 zł * 85 zł za link afiliacyjny… nice. Gratuluję takich osiągnięć!
Wszystko się wyjaśniło ale niesmak pozostaje. Niby tylko 8% osób musiało złożyć reklamację ale z ponad 8 tysięcy, wychodzi spora liczba. U mnie na szczęście założenie konta (z potwierdzeniem przelewem) i wypłata bonusu przebiegła sprawnie i bez problemów. Jednak tym całym zamieszaniem nie przekonali mnie o wyższości RP nad moim zwykłym bankiem. Tak więc po przelaniu pieniążków poszłam do nich i wnioskowałam o zamknięcie konta. Jeszcze 20 dni i znikam. Przemyślę też korzystanie z takich promocji w przyszłości, czasem nie warto tracić nerwów w zamian za kilkadziesiąt złotych.
relatywnie popieram, jeszcze nie caly miesiac i zdecydowanie zamkne tez. A nastepnym razem dobrowolnie nie wezme udzialu w takim konkursie. pozdrawiam 🙂
Hej Wioleta,
Doskonale Cię rozumiem. Ja też jestem zniesmaczony całą sytuacją i pewnie mi trochę siwych włosów przez to przybyło (chociaż moja łysa głowa dobrze to maskuje).
Pozdrawiam
Michale, 680 000 prowizji od Comperii? Dobrze policzyłem?;) Jedna taka akcja i można kupić fajne mieszkanko…
Widze ze pismo wręcz prawnicze. Wszystko ladnie się niby czyta. Relatywnie, niecale, zdecydowana większość, Niemniej jednak
„Odsetek reklamacji dotyczy relatywnie niedużej liczby osób.”…
„niecałe 8% uczestników” tylko z 8000 osob z twojego linka to 640 osob. Plus osoby, które zakłady konto z innych linkow blogerow. Czy 640 osob to relatywnie mało? Do tego „Zgłoszenia wpływają na bieżąco i są obsługiwane.” Czyli liczba osob relatywnie wzrasta.
„Raiffeisen Polbank i Comperia umożliwiają Wam wyrażenie takiej zgody nawet po zakończeniu promocji – to jest przejaw dobrej woli. Wcale nie musieli tego robić.” Łaski nikt nikomu nie robi. Wina lezy po stronie banku i comperii. Jak się robi interesy z kims to się odpowiada wspólnie za niego.
„Przecież to uczestnicy dobrowolnie nie wyrazili tej zgody we wniosku bankowym. Bank rozsyłał przypomnienia o tym, by to uczynić i z tego co wiem – ma to zrobić ponownie.” Moja zona do dnia dzisiejszego nie otrzymala informacji, ze nie wyrazila zgody! To co jej wina? Gdyby nie komentarze do postow to nigdy by nie wiedziała co należy zrobić. Nawet nie wiemy czy pozytywnie zostanie rozpatrzone.
Hej Paweł,
Jeśli Twoja Żona spełniła warunki promocji i złożyła reklamację, to poczekajcie na jej pozytywne lub negatywne rozpatrzenie. Wtedy będzie się można emocjonować.
Zastanów się proszę o co masz pretensję i skonkretyzuj to. Bank wysyłał mailing. Tak jak każdy mailing typu masowego – albo do Was dotarł i wylądował w spamie, albo w Inboxie, albo nie dotarł z jakiegoś powodu. Po to właśnie pisze o tym na blogu (wielokrotnie) i do tego w newsletterze i w mediach społecznościowych, żeby informacja do Was wszystkich dotarła.
Wiesz co ja robię, gdy biorę udział w promocjach banków? Wpisuję sobie do kalendarza z wyprzedzeniem, że mam sprawdzić czy spełniłem warunki, czy kasa wpłynęła itp. Zazwyczaj jest OK a czasem zdarza się problem – więc warto być gotowym do reakcji.
Podobno większość reklamacji wynika z braku wyrażenia zgody na przekazanie danych do Comperii (mogę tylko w to wierzyć – nie mam jak tego sprawdzić). Wytłumacz mi proszę dlaczego osoby wiedzące, że biorą udział w promocji w której premię wypłaca Comperia, składały wnioski bez zaznaczania zgody na przekazanie danych do Comperii? Ja tego nie rozumiem. A potem zgrzytanie zębów. Pewnie dlatego nie były te zgody zaznaczane, bo nie były obligatoryjne. Sęk w tym, że zgodnie z prawem nie mogły być obligatoryjne – bank nie może uzależniać dostarczenia usługi od zaznaczenia tej zgody. Taki niuans.
Dla jasności: też uważam, że Comperia lub bank mogły lepiej tę promocję zorganizować. I mam nadzieję, że jakieś wnioski z tego wyciągną.
Pozdrawiam
Witam, pozwolę sobie na zdanie odrębne. Zgodę we wniosku z cała pewnością zaznaczyłam gdyż było dla mnie oczywiste ze pomimo jej dobrowolności jest warunkiem udziału w konkursie. Umowę podpisałam przez kuriera szybko i bezproblemowo. Konto zasiliłam niemała kwota, założyłam w kwietniu lokatę mobilna. W maju nie otrzymałam żadnego maila ani od comperii ani z banku. Z pewnością nie wpadł do spamu. Mimo to po zalogowaniu do comperii 15.05 rano mogłam wpisać dane. Wylogowalam sie spokojnie i chciałam to zrobić wieczorem, wówczas jednak ujrzałam komunikat o braku bonusu. Uznając to za jakiś techniczny błąd, wysłałam maila z prośba o weryfikacje sytuacji. Niestety do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji zwrotnej, pomimo ponowienia reklamacji. I to uważam za skandaliczne podejście. Naprawdę przy dzisiejszym możliwościach technicznych weryfikacja nie powinna trwać tyle czasu. Na wszelki wypadek ostatnio wyraziłam te nieszczęsna zgodę, ale bez wiary ze to cos zmieni.
mam identyczną sytuację.
Hej Mm,
Czy adres e-mail, który zamieściłeś do mojej wiadomości zamieszczając komentarz, jest tym, z którego rejestrowałeś się w promocji Comperii? Jeśli tak, to spróbuję zweryfikować Twój przypadek.
Pozdrawiam
Michał, dzięki za zainteresowanie. To dokładnie ten sam e-mail. I dla jasności: nie podejrzewam tu żadnego oszustwa bo znam osobę która bonus otrzymała w terminie – tylko konto zakładała bez kuriera. Mam tylko wrażenie ze gdzieś popełniony został błąd, proces nie działał jak należy – a wyjaśnianie sytuacji tez jest dalekie od wzorcowego. Najlepsze jest to, ze naprawdę potrzebowałam rachunku i nie zamierzałam go zamykać po otrzymaniu bonusu… Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za chęć pomocy – zeby było fair napisze ze konta nie zakładałam „od Ciebie”, trafiłam tu niestety dopiero szukając info po braku maila od comperii w maju.
Mój przypadek jest identyczny jak wyżej opisany czy Michale mógłbyś też coś zaradzić bo ja już pisałem e miale i nic cisza. Minął miesiąc
Witam Michał,
mój przypadek jest podobny, założyłem konto przez przelew potwierdzający z innego banku, ulokowałem tam swoje oszczędności, założyłem tam dwie lokaty, zaznaczyłem zgodę (jestem tego pewien, ale dla pewności zrobiłem to wczoraj ponownie) i wypełniłem dane do przelewu, wszystko w terminie. Wykonałem telefon na infolinie banku, potwierdzili, że z mojej strony wszystko ok. Dnia 4 czerwca złożylem reklamacje. Nigdy wczesniej nie bylem klientem tego banku, wiem, że wszystko zrobiłem jak nalezy, pomagalem zakładać konto bratu i dziewczynie w ich przypadku wszystko przebiegło bezproblemowo i uzyskali premie. Wcześniej, bo 15.05 dostałem maila a 22.05 sms od Comperii, że spełniłem warunki promocji. Jak dotąd nie dostałem, żadnej odpowiedzi dlaczego nie dostalem premi. Jeśli mógłbym prosić o zweryfikowanie mojego przypadku, mail zgodny z tym, przez jaki zakładałem konto. Żeby być całkowicie szczery zakładałem koto z linka na innym blogu, bo poprostu się pospieszyłem, ale konto dziewczyny i brata pomagałem im zakładać przez Twojego bloga, zreszta staram się propagować Twój blog u znajomych, bo jest poprostu dobry i jest tu wiele interesującyh tematów i rzeczowych informacji (np. zakup mieszkania).
Pozdrawiam
Paweł
Gratuluję Michał super efektu, ponad 8000 wniosków to świetny efekt. Jesteś pewnie jednym z najlepszych sprzedawców usług bankowych w Polsce 😉 Każdy bank cię zatrudni żeby posadzić cię w okienku i przyprowadzić tysiące nowych kont.
Swoją drogą napisz wpis o tym ile prowizji dzięki tym wnioskom przypadnie dla Ciebie. Znowu będziesz miał 5 minut w mediach ile to bloger zarobił w kilka dni czy tygodni.
A tak poważnie to zastanawiam się czemu banki nie zwrócą się samodzielnie do takich osób jak ty z propozycjami poprowadzenia promocji, tylko zatrudniają do tego takie firmy jak Comperia. Nie oszukujmy się Ty dostajesz wysoką prowizję jak dla przeciętnego zjadacza chleba, ale taki pośrednik jak Comperia na pewno nie robi tego za darmo. Całą robotę clue tematu robisz Ty, ty masz czytelników, potencjalnych klientów, a taka Comperia zarabia pewnie trzy razy więcej od ciebie tylko za stworzenie oprogramowania do pośrednictwa przy zakładaniu konta. Słabe to. Może sam zaatakuj banki, wtedy cała prowizja pójdzie do ciebie albo na Pajacyk?
Podsumowując to jednak informacja o tym że 8 % wniosków musiało przejść przez reklamacje żeby dostać te kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych promocji to mi się po prostu nie chce tego klikać. Przez ten czas zmarnowany na reklamacje, wypełnianie zgód, formularzy, proszenie się o łaskę – w tym samym czasie lepiej pomyśleć jak zarobić jakieś prawdziwe pieniądze.
Hej Robert,
Dziękuję za gratulacje chociaż niesmak po całej akcji mi pozostaje. Tak naprawdę to temat nadal trwa, bo zależy mi na tym żeby każdy komu się należy prowizja – po prostu ją dostał.
Nie będę pisał ile na tym zarobiłem. Mi tego typu zamieszanie w mediach nie jest do szczęścia potrzebne. Owszem – fajnie byłoby zainteresować blogiem kolejne osoby, ale wolę trafiać tam z merytorycznymi materiałami a nie z informacjami typu „jaki jestem fajny”. Poza tym udzielanie się w mediach jest naprawdę czasochłonne. Teraz trochę tego będzie – ale to ze względu na premierę kursu „Pokonaj swoje długi”, który uważam, że powinien dotrzeć do jak najszerszej grupy osób. I mam nadzieję, że tak się stanie.
Ale szczerze mówiąc zamiast brylować w mediach, to wolałbym usiąść do wpisów na blogu i dokończenia książki.
Co do reszty Twojego komentarza – to powiem tylko, że się zgadzam. 😉
Pozdrawiam
Cześć
Na wstępie pozdrawiam i gratuluję wyniku 🙂 ale jestem zawiedziony faktem, że nie chcesz ujawnić swojej prowizji. Jedną z wartości tego bloga jest Twoja absolutna transparentność. Nie zrozum mnie źle 🙂 po prostu czytając Twoje zestawienia finansowe zaspokajałem swoje najniższe potrzeby i baaaardzo płytkie, ale właściwe każdemu człowiekowi, wścibstwo. Zazwyczaj jestem osobą bardzo kulturalną (serio) i wiem, że niezbyt eleganckie jest zaglądanie ludziom do portfela, ale te Twoje raporty sprawiały mi taką trochę przyjemność jakbym kogoś podglądał ;). I nawet jeżeli niewielu czytelników się do tego przyzna, to wielu odczuwa podobną przyjemność z tego. Wstyd mi trochę że taki płytki jestem w tym względzie, ale z naturą ludzką nie wygrasz ;D.
W jaki sposób wypłacić pieniądze z profilu na Comperii? Za każdym razem wyskakuje mi błąd w postaci „niepoprawne dane”, a jestem pewien, że są ok. Wiecie jaka może być tego przyczyna?
Hej Robert,
To jest pytanie zdecydowanie do Comperii.
Pozdrawiam
Odpowiedź od Comperii na mail reklamacyjny „Potwierdzam, że odnotowaliśmy w systemie uzupełnienie danych i jeżeli dane były prawidłowe to bonus został wypłacony 29.05.2015r. ”
No cóż, nie został… gdyby był, to bym nie reklamowała… co to w ogóle za odpowiedź?
Serdeczne gratulację dla wszystkich uczestników promocji.. 🙂
Jest mi niezmiernie miło znaleźć się w gronie tych 30 osób, które okazały się najlepsze wśród ponad 3000 zgłoszeń. To niesamowite wyróżnienie, dlatego jestem szczęśliwy, że mogłem wziąć w nim udział, podzielić się swoją opinią, pomóc zarówno Tobie Michale jak i sobie.. 😉 Z niecierpliwością i dużą ciekawością oczekują debiutu Twojej publikacji w formie książki – mam nadzieję, że nastąpi to już niebawem (w tym roku).
WItaj Michale. Ja nie bralam udzialu w tej promocji, wiec sie nie bede wypowiadala w tym temacie.
Slucham Twoich podkastow, wysluchalam juz okolo dziesieciu /chetnie bym i wiecej wysluchala, ale dzieciaki nie pozwalaja/.
Sluchalam niedawno Twoj podcast na temat jak uzyskac kredyt na mieszkanie. A ja sie zastanawiam nad innym tematem, ktory chcialabym, abys w przyszlosci poruszyl.
Zaczytuje sie ostatnio na temat roznych technologii budowania domow, a przede wszystkim na technologii domow z gliny i slomy. Temat jest niszowy w Polsce i chociaz otwarty, wiedza ta staje sie coraz bardziej dostepna, pojawiaja sie trenerzy takiego budownictwa, trenerzy od produkcji kostek slomy, sa prowadzone szkolenia dla rolnikow…ogolnie mnostwo ciekawych rzeczy…Ja sie tym interesuje od strony wykonawczej, materialowej, ale zastanawia mnie kwestia budzetowa…Czy sa na takie ekologiczne budownictwo w Polsce dotacje, dofinansowania? Jak je uzyskac? Jesli temat budowania domow ze slomy jest dla Ciebie jeszcze obszarem nieznanym, to wiem, ze w Polsce zajmuje sie takie zrzeszenie ludzi o nazwie Cohabitat.
Licze, ze pôruszysz ten temat w jednym z Twoich podcastow..Czyli jak wybudowac za male pieniadze zdrowy, wspanialy dom.
Pozdrawiam
Iwona
fizyki budowli nie oszukasz kolego 🙂 sloma i glina moze w afryce gdzie ciagle dodatnie temperatury. klimatu pogodowego nie zmienimy w Polsce 😉
A to się pewnie Michał uśmiał 😉 Oczywiście Michał promuje oszczędzanie, zgodnie z resztą samą nazwą bloga, ale nie sądzę żeby oszczędzanie w jego wydaniu miało polegać na budowaniu domów z gliny i słomy… Toż to są jakieś jaja.
…ale miła niespodziana z tą 1 nagrodą:)!
Świetnie że można czasem wygrać coś naprawdę wartościowego!
Powodzenia z książką i bardzo dziękuję za przyznaną nagrodę, nie mogę się doczekać!
Już NIGDY nie wezmę udziału w tego typu „promocji” ani nie polecę jej nikomu ze znajomych.
Poleciłam ją kilkunastu osobom. Żadna nie dostała premii a ja wyszłam na idiotkę, nie mówiąc już o podkopanym zaufaniu.
Przykro mi się robi gdy czytam na blogu zwalanie winy na uczestników promocji.
Michale Ty też ponosisz odpowiedzialność za tą promocję. Ja Tobie ufałam i źle na tym wyszłam
Trzeba uważać na to z kim się współpracuje.
Tu nie chodzi o pieniądze.
Tu chodzi o coś znacznie cenniejszego: czas, spokojna głowa i ZAUFANIE.
ciezko uwierzyc abys Ty i Twoi wszyscy znajomi znalezli sie w niecalych 640 osobach 🙂 pozdro
Hej Marcelina,
Nie chce mi się w to wierzyć, że na kilkanaście osób wszystkie spełniły warunki promocji a żadna nie dostała premii. To jest dobry przypadek do przeanalizowania i warto drążyć temat – chociażby po to żeby tego typu sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Doskonale sobie zdaję sprawę, że wszelkie tego typu problemy rzutują na Wasze zaufanie do mnie i przykro mi, że także zaufanie do Ciebie zostało podkopane.
Mam do Ciebie prośbę: wyślij mi przez stronę „Kontakt” listę wszystkich kilkunastu adresów e-mail tych osób, którym poleciłaś promocję i które spełniły jej warunki i nie otrzymały bonusu. Podaj mi proszę te adresy e-mail, z którymi osoby te rejestrowały się w promocji. Spróbuję wydobyć z Comperii informacje dotyczące tego przypadku i zobaczymy jak jest w rzeczywistości. Warto się nad tym pochylić.
Wysyłam Ci też maila w tej sprawie. Koniecznie daj mi znać proszę.
Pozdrawiam
Oj Macelina,
Napisałem do Ciebie e-mail na adres, który podałaś zamieszczając komentarz. E-mail się odbija z informacją, że nie ma takiego konta.
Skontaktuj się ze mną. Propozycja aktualna. Chciałbym wierzyć, że po prostu Ty i kilkunastu Twoich znajomych mieliście niesamowitego pecha. Tak czy siak – chcę zweryfikować na ile jest to sytuacja rzeczywista i jakie są ewentualne powody.
Pozdrawiam
Raiffeisen Polbank płaci za zdobycie 1 nowego klienta ok. 250 PLN. Zobaczcie jaką część tej kwoty otrzymuje klient, a jaką pośrednicy.
Zakładałem w przeszłości konta w ING i Millennium, gdzie bank ograniczył pośredników i otrzymałem po 200 PLN.
Witajcie, otrzymałem bonus i pytanie brzmi czy mogę zamknąć konto ? Jak to zrobić ?
Ja wzięłam udział w promocji, poleciłam też ją dwójce znajomych – cała nasza 3 otrzymała pieniądze zgodnie z terminami.
Rozumiem, że niefajnie jest się upominać o swoje pieniądze, ale z drugiej strony rozumiem, że czasem coś może pójść nie tak. Mam nadzieję, że wszystko zostanie wyjaśnione i każdy otrzyma swoje pieniądze.
Jeśli ktoś nie otrzymał pieniędzy ze względu na niezaznaczenie zgody to wg mnie powinien być wdzięczny bankowi i Comperii, że pozwalają jeszcze tę zgodę wyrazić. To zaniedbanie wynika tylko z winy uczestnika niestety. Jeśli porównam to podejście do podejścia banku z tabletami, to Raiffaisen zdecydowanie przyjaźniej podchodzi do klienta.
Witajcie
Ja na pieniędzy od Comperii jeszcze nie dostałem, mimo tego, że bank Bonus zostanie przekazany na podany rachunek do dnia 29 maja 2015 r. Czy w związku z tym nie muszę już pisać reklamacji na [email protected] i do banku?
Hej Damian,
Jeśli nie otrzymałeś premii a spełniłeś warunki promocji, to zdecydowanie powinieneś napisać reklamację na [email protected]
Pozdrawiam i powodzenia
Michał, ja dostałam bonus w terminie.Moja siostra też. natomiast moi rodzice złozyli reklamację 16 maja i do dziś cisza na wsi. To 50% a nie 8, bo to dwie z czterech osób są poszkodowane. Ja za rodziców piszę maile ponaglające do Comperii, a odpowiedzi jak nie było, tak nie ma. Porazka na całej linii. Pracownicy comperii nie powinni brać się za takie promocje, a bydło pasać, bo tylko do tego się nadają, skoro nawet nie ma odpowiedzi na maila, w tylko autoodpowiedź czyli coś, co mnie absolutnie nie satysfakcjonuje, skoro mi robot odpowiada. Wstyd!
Michale,
przepraszam, ale przed opublikowaniem dzisiaj mojego komentarza o 12:44, przez przypadek wysłała mi się wiadomość o godzinie 12:29 (to pytanie zadałem już w komentarzach w pierwotnym wpisie poświęconym promocji, a teraz przez przypadke skopiowałem je do tego wpisu). Oczywiście od maja napisałem już 3 maile do Comperii, na razie cisza, jeśli możesz to zweryfikować to będę wdzięczny.
Raz jeszcze gratuluje zwycięzcom konkursu chociaż cały czas zastanawiam się ile zabrakło mi „punktów” aby znaleźć się w gronie laureatów 🙂
Michale
czy podzielisz się wg jakiego klucza wybierałeś zwycięzców konkursu ? Wiemy, że teoretycznie chodziło o kreatywność. Poświęciłem wiele godzin na uzasadnienie swojej odpowiedzi (wyszło mi 1,5 strony A4) i szczerze mówiąc liczyłem na znalezieniu się w gronie 30 zwycięzców 😉 Miałem jednocześnie świadomość, że konkurencja będzie olbrzymia. Fajnie jakbyś opublikował, kto zakwalifikował się do grona pierwszej 100/50 w ramach nagrody pocieszenia dla tych niepogodzonych z werdyktem 🙂
Ja pieniędzy od Comperii jeszcze nie dostałem 🙁
Nie wygrałam:( Czekam w takim razie na książkę i gratuluję zwycięzcom:)
czesc Michale!
To ja na pozytywnie, bo widzę, że dużo „złej energii” pod Twoim wpisem.ROBISZ ŚWIETNĄ ROBOTĘ 😉 Ja nie składałam wniosku i nie brałam udziału w promocji, ale podziwiam Twoją determinację w sprawiedliwym i uczciwym rozwiązaniu tej sytuacji.
Też apeluję do osób krytykujących – myślę, że można potraktować to nieco z dystansem… Nie wiem, czy warto drzeć skóry i takie sprawy, a jeśli jest problem można z pewnością podejść do niego na spokojnie. Pozdrawiam 😉
Ten weekend spędzałam nam morzem i trochę żałowałam, że nie mogłam pojechać do Gdańska na infoShare, bo wcześniej sobie postanowiłam, że jak tylko będzie możliwość żeby Cię gdzieś Michał posłuchać na żywo to pojadę. Wyniki konkursu po prostu zwaliły mnie z nóg! (w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu) Spełni się moje jedno małe marzenie 🙂 Dziękuję i gratuluję pozostałym zwycięzcom!
P.S. U mnie jak i u 3 znajomych, którym poleciłam promocję żadnych problemów z bonusem z Comperii nie było, wszystko zgodnie z planem i w terminie.
Witajcie,
mam identyczną sytuację jak Emilia.
Komunikat „Potwierdzam, że odnotowaliśmy w systemie uzupełnienie danych i jeżeli dane były prawidłowe to bonus został wypłacony 29.05.2015r. ” – to przyjęcie reklamacji czy jej odrzucenie?
Bonusu nie otrzymałam, co jest potwierdzone w historii mojego konta. Adres mailowy się zgadza – ten sam w zgłoszeniu jak i w całej późniejszej korespondencji. Zgoda udzielona, na panelu comperii nadal informacja, że bonus nie został przyznany z powodu rzekomego wcześniejszego posiadania konta 🙂 Jest to dziwne, ponieważ zaraz po twoim przypomnieniu o tym, że czas na uzupełnienie danych, wypełniłam formularz do przelewu i nic nie zapowiadało, że coś pójdzie nie tak.
Ogólne wrażenie z tej promocji to chaos i totalna dezorientacja.
Dobrze, że nikomu nie polecałam tej promocji. Nie chciałabym teraz świecić oczami przed znajomymi.
Pozdrawiam!
Pare slow ode mnie. Przede wszystkim uwazam, ze pisanie iz osoby, ktore nie zaznaczyly zgody na przekazanie danych same sa sobie winne jest niestosowne. Wiemy jak wyglada podpisanie umowy z kurierem w drzwiach, na korytarzu czy kolanie, podpisze Pan tu, tu, tu zaznaczy a tam nie potrzeba. Owszem, mozna przeczytac dokladnie wszystko, ale przekaz umieszczony u Ciebie Michal byl jasny: klikamy w link na blogu–> logowanie w Comperii–> zalozenie konta –> premia, koniec. Czy wnikam, ktora i jaka zgoda jest potrzebna do rozliczen na lini Bank-Comperia? Nie bardzo. Ta sytuacja przywodzi mi na mysl umowy z niektorymi firmami, z ktorych wynika, ze cos sie klientowi nalezy, ale po kontakcie z firma okazuje sie, ze na ktorejs tam stronie malym druczkiem byly jeszcze wpisane dodatkowe warunki, ktore trzeba bylo spelnic a klient ich nie dotrzymal. Wszystko w dobrej wierze, a tu zaczynamy wyrzucac Klientom, ze to ich wina.
Niemniej jednak uwazam, ze najwiekszym problemem sa reklamacje w Comperii. Skladam reklamacje, zeby dowiedziec sie co poszlo nie tak. Skoro nie zaznaczylem zgody, to jesli dostalbym taka odpowiedz, to ok, nie ma problem, akceptuje to. Dopytuje czy mozna to jeszcze zmienic, albo temat zamkniety.
Ale nieodpowiadania do Klientow wcale, bo nie zaznaczyli zgody, to jakas lipa totalna.
Ja zlozylem reklamacje 15/05. Po tym czasie ponowilem juz ja dwukrotnie. Dwukrotnie rowniez wyrazalem zgode na przekazanie danych przez udostepnione linki, bo sam juz sie pogubilem czy wyrazilem zgode podpisujac umowe z kurierem czy nie. A poza odpowiedziami automatycznymi, oraz sztampa z 20/05, ze otrzymalismy i pracujemy to cisza.
Comperia pisze, ze problem z reklamacjami jest marginalny , ale z samych linkow z Twojego bloga, to jest kilkaset osob. Problem marginalny a powazna firma nie jest w stanie wysmarowac zadnej konkretnej odpowiedzi przez miesiac? I wracajac do poczatku, jesli problem jest w tym, ze nie wyrazilem odpowiedniej zgody, to oczekuje takiej odpowiedzi na reklamacje, a nie braku odpowiedzi, bo firma czeka na odpowiedz banku, a ktorej nie dostanie, bo nie ma zgody.
Hej Michał,
Zasadniczo zgadzam się z tym co piszesz z jedną uwagą: zgody były zaznaczane już na etapie składania wniosku w Internecie.
Ale co do reszty – tak – też uważam, że zbyt skomplikowany był cały ten proces i do tego Comperia ewidentnie nie daje rady obsługiwać reklamacji. I to pomimo wielu ponagleń. Nic na to niestety nie mogę poradzić. 🙁
Pozdrawiam
Szanowny Panie Michale,
do czasu pozyskania Państwa „zgody” Comperia.pl dysponuje jedynie informacjami o ewentualnym Państwa zalogowaniu w panelu Comperia Bonus, co nie jest równoznaczne ze złożeniem wniosku w banku, a tym bardziej ze skutecznym zawarciem umowy z bankiem. Proszę zrozumieć, że nie możemy skontaktować się z osobami, które nie przekazały „zgody”, ponieważ tylko bank wie o tych osobach i ma prawo dysponować ich danymi. Po zidentyfikowaniu problemu wypracowaliśmy z bankiem dedykowaną komunikację – bank wysłał mailing z przypomnieniem, informował o tym także Michał Szafrański. Dotychczas udało się zebrać „zgody” od ok. 60% osób, których ten problem dotyczy. Brakuje nam kolejnych ok. 40%, dlatego w najbliższych dniach bank będzie się po raz kolejny kontaktował z tymi klientami i przypominał im o możliwości uzupełnienia zaległości.
Przypominamy, że bank, a tym bardziej Comperia.pl nie mogły zmusić klientów do wyrażenia zgody na przekazanie informacji o statusie umowy, ponieważ to nie Państwa obowiązek, ale prawo, które staraliśmy się uszanować.
Zależy nam na wypłacie wszystkich należnych bonusów, dlatego wykazaliśmy dobrą wolę i pozwoliliśmy Państwu przekazać „zgodę” po zakończeniu czasu trwania promocji.
W kolejnych dniach będziemy się kontaktowali z osobami, które przekazały „zgodę” w pierwszej kolejności. Prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości.
Zespół Comperia.pl
Jest 16 czerwiec dzisiaj a ten wpis był 15.06.2015 podczas gdy promocja cała miała być zamknięta do 29.05.2015 plus może tydzień na rozpatrzenie…w życiu nie widziałem takiego syfu,55zł nie ma a straciłem czas i energię.Nie jestem w stanie zrozumieć jak wy w ogóle możecie funkcjonować nie traktując poważnie swoich terminów i zasad.Teraz to już nie chcę od was kasy,zrobiliście sobie tylko może nie wroga,ale człowieka niechętnego na pewno.
Haha, dziś u mnie święto! Do tej pory byłam w gronie osób, które „nigdy nic nie wygrały”, a tu proszę. Może nie iPad, ale darowanemu kursowi nie zaglądam w zęby 😉
Dziękuję Michale!
P.S. Dla poprawy statystyk – u mnie najmniejszych problemów z bonusem nie było, cała akcja to dosłownie kilka poświęconych minut (umowa przez internet).
Hej Alicja,
Jeszcze raz gratuluję 🙂 Kiedyś musiał być ten pierwszy raz.
Pozdrawiam
Witam Michale!
Wydaje mi się, że „problem braku zgody” jest dość mocno skorelowany z tym, czy konto zakładane było przez Internet, czy za pośrednictwem kuriera. Papierowa forma umowy w odróżnieniu od stworzonego formularza internetowego („Wyrażam zgodę na przekazanie przez Raiffeisen Bank Polska S.A. informacji objętych tajemnicą bankową do spółki Comperia.pl S.A”), w ogóle nie precyzowała, komu i po co zgadzamy się przekazywać dane. Gdyby identyczny zapis znalazł się również w umowie papierowej to myślę, że problem wcale by nie miał miejsca.
Ja wykazuję anielską cierpliwość – 15ego maja złożyłem reklamację, 20ego otrzymałem standardową odpowiedź o zajęciu się sprawą…no i teraz testuję tą swoją cierpliwość. Zgodę wyraziłem poprzez link z Twojego bloga, bo na maila od banku nic do mnie nie trafiło. Czekam.
Mam tylko nadzieję, że nie zostanę z racji tej cierpliwości i nie wychylania się pominięty przy przydzielaniu należnego bonusu 🙂
Szanowny zespole Comperi,
Wydaje mi sie, ze poprostu nie przygotowali sie Panstwo na scenariusz pod tytulem: „cos pojdzie nie tak”. Te „zgody” oraz wasz „deal” z bankiem to takie bledne kolo. Klient nie zaznaczyl zgody, nie ma kontaktu, nie mozna przekazac informacji, nie macie wiedzy i powstaje chaos.
Na moim przykladzie, opisujac dokladnie: 15/05 zlozylem reklamacje, 20/05 ja ponowilem, 22/05 otrzymalem smsa od Comperii o tresci: „Gratulujemy, spelniles warunki promocji[…]Graj o skuter”, w miedzyczasie wyrazilem zgode na przekazanie danych (dostalem meil od banku jak pamietam), w ostatnim tygodniu Maja ponownie wyrazilem zgode na przekazanie danych, tym razem przez link z blogu Michala. Na poczatku Czerwca ponowilem rowniez reklamacje, bo brak byl jakichkolwiek odpowiedzi na poprzednie. A na moim profilu w Comperi mam komunikat: „Gwarantowany Bonus Finansowy zostanie wyslany na wskazane konto[…]”
oraz: „Podaj poprawne dane” a ponizej zablokowany formularz do uzupelnienia danych – „wisi” to na moim koncie w Panelu Comperi juz kilka tygodni.
Co to w takim wypadku oznacza? Maja Panstwo moje dane czy nie maja? Czekaja na odpowiedz Banku czy nie czekaja? Wyslaliscie mi smsa, to chyba jednak weryfikacja jakas byla? Poprawnych danych nie jestem w stanie uzupelnic, odpowiedzi na reklamacje brak.
Najwazniejsza jest komunikacja, nawet jesli mialbym dostac decyzje odmowna, to konkretnie, dlaczego, czego niedopelnilem. Brak jakiejkolwiek konkretnej odpowiedzi poglebia tylko frustracje.
Drogi Michale to może ze względu na to, że masz na pewno lepszy kontakt z Comperią to podejmiesz interwencje w sprawie osób, które zgodę wyrazili, ale jak wyżej napisała Mm cytuje „W maju nie otrzymałam żadnego maila ani od comperii ani z banku. Z pewnością nie wpadł do spamu. Mimo to po zalogowaniu do comperii 15.05 rano mogłam wpisać dane. Wylogowałam sie spokojnie i chciałam to zrobić wieczorem, wówczas jednak ujrzałam komunikat o braku bonusu”.
Mam identyczną sytuację i reklamację złożyłem 15 maja. W panelu comperi dalej widnieje komunikat
„Niestety, nie spełniłeś warunków promocji określonych w jej Regulaminie. Nie jesteś uprawniony do wypłaty bonusu. Zgodnie z Regulaminem promocji §2 Uczestnictwo w Promocji: Uczestnikami Promocji nie mogą być osoby, które w dniu przystąpienia do Promocji są posiadaczami (lub współposiadaczami) innego niż zakładany w ramach Promocji, rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Raiffeisen Polbank lub były posiadaczami (lub współposiadaczami) takiego rachunku w Raiffeisen Polbank po dniu 01 stycznia 2015 r. ”
Więc rozumiem, że może coś pójść nie tak , ale po miesiącu czasu dalej nie ma jakiekolwiek odpowiedzi poza wyjaśnimy sprawę z bakiem i cisza. Rozumiem, że zgody już nie muszę 2 raz uzupełniać skoro raz to zrobiłem przy składaniu wniosku i mam odmowę ze względu na domniemane wcześniejsze konto, którego oczywiście nigdy tam nie miałem. Także Michale proszę o pomoc bo ja już wysłałem ze 3 maile i 2 razy dzwoniłem i dalej nic i to jest już zdecydowanie nie w porządku ze strony Comperi
Comperio,
a co z osobami, które dostały bonus (zatem nie ma żadnego problemu braku zgody, czy odpowiedzi z banku), ale w niepełnej wysokości ? Złożyłem reklamację 3 tygodnie temu, sprawa zdawałoby się najprostsza z możliwych, a żadnej reakcji z Waszej strony nie ma :-/
Mnie na reklamację złożoną 21.05. Comperia odpowiedziała 3.06. zdawkowym „skontaktujemy się w najbliższym możliwym terminie”. Ten termin wypadł dziś. Dostałam informację, że gratulują, spełniłam warunki promocji i w ciągu 5 dni mam się zalogować by podać dane do przelewu. Niestety, nie mogę tego uczynić, gdyż po zalogowaniu się ukazał się mym oczom następujący komunikat:
Bonus nie został przyznany
Niestety, nie spełniłeś warunków promocji określonych w jej Regulaminie. Nie jesteś uprawniony do wypłaty bonusu. Zgodnie z Regulaminem promocji §3 Zasady udziału w Promocji: Raiffeisen Polbank weryfikuje Wniosek i po jego akceptacji może zawrzeć z Uczestnikiem umowę Konta Osobistego („Umowa Konta Osobistego”). Zawarcie Umowy Konta Osobistego jest warunkiem koniecznym otrzymania Premii. Decyzję o zawarciu Umowy Konta Osobistego z Uczestnikiem podejmuje Raiffeisen Polbank. Organizator nie gwarantuje, że Umowa Konta Osobistego zostanie z Uczestnikiem zawarta.
Interesujące jest to, że poprzednio nie spełniałam warunków promocji, bo jakoby już wcześniej miałam konto w Raiffesen 🙂
Piszę do Comperii ponownie, ale chyba już faktycznie szkoda czasu i zachodu dla 50zł.
Witam!
Również dostałam dzis mail od Comperia i po zalogowaniu ten sam komunikat:-(
Pani Agato,
To prawdopodobnie błąd techniczny w panelu. Już to sprawdzamy.
Zespół Comperia.pl
Oj Comperio,
Coś Wam błąd na błędzie błędem pogania. Ogarnijcie się.
Pozdrawiam
Dzisiaj miałem już zlikwidować konto w Raiffeisen Polbank gdy otrzymałem maila od comperii,że po uzupełnieniu danych mogę otrzymać bonus bo spełniłem warunki.Wcześniej po logowaniu w comperia bonus informacja była,że nie spełniłem warunków…teraz loguję się ponownie i dalej jest informacja,że nie spelniłem warunków…ale jeśli nie spełniłem warunków to dlaczego otrzymałem maila,że spełniłem je..i po zalogowaniu,że nie spełniłem.Czyli wynika z tego,że równocześnie spełniłem i nie spełniłem warunki promocji co jest wewnętrznie sprzeczne.Czy to jakaś kpina lub phishingowe wyłudzanie danych.Formularz z danymi wypełniłem po raz pierwszy 27.05.2015 czyli długo po czasie i sądziłem,że kasy z promocji nie dostanę.Teraz nagle 16 czerwca informacja,że mogę ją odebrać.Dzisiaj wypełniłem formularz z danymi z linku z trgo bloga-ot tak,profilaktycznie a mail dostałem chyba mniej więcej w tym samym czasie.Jestem skołowany-z powodu głupich 55zł naraża się mnie na jakieś absurdy podczas gdy chcę już tylko zamknąć sprawę i zapomnieć…Czy mam nadal czekać na kasę?Ile dni?I jeśli tak to dlaczego po logowaniu mnie zawiadamia,że nie spełniłem warunków?Istotnie nie spełniłem bo ie pamiętam abym uzupełniał formularz przekazania danych do comperii wcześniej niż 27.05.2015 podczas gdy wymagany czas wynosił 5 dni plus dodatkowe 3 dni od 15.05.2015…Co mam w ogóle teraz o tym myśleć?
Dokładnie ten sam przypadek. Chciałbym żeby było widać w tym momencie mój uśmiech na ustach gdy to piszę, ale wydaje mi się że w tej firmie panuje taki nieporządek i bylejakość że głowa mała. Wydaje mi się również że może nie robią tego celowo, ale na odczepne byle tylko zbyć problem. Dobrze że firma ma tylko jedną twarz i jej wizerunek został poważnie nadszarpnięty. Jak dla mnie to weźcie sobie te 55 zł i kupcie kilka dobrych kaw na mieście dla pracowników. I żeby nie było, nie piszę tego z jadem i nienawiścią. Po prostu nie chce mi się już w to bawić. Szkoda tylko moich kilkanaście złotych które wydałem na telefony żeby sprawę wyjaśniać tym samym dokładając do interesu. Pozdrawiam
Szanowni Państwo,
osoby, które otrzymały dzisiaj wiadomość e-mail z prośbą o zalogowanie w panelu Comperia Bonus, a następnie wyświetlił im się błędny komunikat, bardzo prosimy o ponowne zalogowanie. Gdyby problem się powtórzył, prosimy o zalogowanie poprzez inną przeglądarkę.
Przepraszamy za tę usterkę.
Zespół Comperia.pl
a kiedy otrzymają odpowiedź osoby którzy złożyli reklamacje 15 maja ?
Drogi Zespole Comperii,
Dziękuję za odpowiedź i informację. Zalogowałam się dzisiaj ponownie i rzeczywiście system przepuścił mnie do strony w której podaje się dane. Pojawił się jednak inny problem, który mi to przekazanie danych ostatecznie uniemożliwił. A mianowicie: jestem w stanie uzupełnić wszystkie dane oprócz numeru konta, gdyż ten po wpisaniu (próbowałam zarówno wpisywać „z palca: jak i za pomocą funkcji copy – paste) znika (tylko numer konta, imię i nazwisko oraz pozostałe dane – nie). Dodam, że powtórzyłam manewr na innej przeglądarce i scenariusz ze znikającym numerem konta się powtórzył. Proszę o informację, czy mam tę kwestię zawrzeć w osobnym zgłoszeniu do Państwa. Korzystałam z przeglądarki Chrome i Internet Explorer(sic!)
Witam.
Dzisiaj dostałem maila od Comperi że zostałem zakwalifikowany i po podaniu konta napisali że przeleją 55zł.
Czekam.
Dzień dobry,
cieszymy się, że premia została przyznana 🙂
Życzymy miłego dnia!
Droga Comperia.pl
17 maja 2015 11:44:55 wysłałam ja oraz osobno mój mąż reklamację na Państwa adres email. Do dziś nie otrzymałem żadnych wyjaśnień oraz statusu zgłoszenia – tylko zwykły autoresponder o przyjęciu maila.
Umowa została podpisana przez kuriera. Podczas wypełniania wniosku zostały zaznaczone zgody na przekazanie przez Bank danych do Comperia. Dla bezpieczeństwa wypełniliśmy także wnioski na podanej w Państwa komunikacie stronie WWW.
Jak Państwo mi wytłumaczą brak jakiejkolwiek reakcji na przesłane reklamacje …
Jesteśmy bardzo rozczarowani takim obrotem spraw …
Dzień dobry,
Pani Anno, zapewniamy, że wnioski są obecnie weryfikowane przy współpracy z Bankiem. Żadna wiadomość nie zostanie pominięta. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z naszym komunikatem w tej sprawie: http://www.comperiabonus.pl/pdf_files/raiffeisen-polbank/Komunikat_w_sprawie_reklamacji_Comperia_Bonus.pdf
Łączymy pozdrowienia,
Zespół Comperia.pl
Reklamację złożyłem 16.05 (bonus nie został przyznany bo niby miałem wcześniej konto w tym banku – co nie jest prawdą).
Do dzisiaj brak odzewu ze strony comperii.
Gdybym nie spełnił warunków promocji (np. nie wyraził wymaganej zgody) i uzyskał odpowiednią informację w rozsądnym czasie to wszystko byłoby jasne i OK.
Ale sytuacja w której nie wiadomo co jest grane (przez 40 dni!) jest po prostu niesmaczna.
Dzień dobry,
Szanowny Panie Michale, bardzo prosimy o ponowne wysłanie wiadomości na [email protected], ale z adresu e-mail, który został podany podczas rejestracji w promocji. Wyjaśnimy tę sprawę najszybciej, jak to możliwe.
Pozdrawiamy
Przed chwilą wysłałem wiadomość (14:57, 26.06.2015).
Tę, jak i każdą poprzednią, wysłałem z adresu zarejestrowanego w promocji.
Bardzo proszę o informację, czy moja wiadomość dotarła.
Za każdym razem dostaję autoresponder zawierający dwa bloki informacji:
1) Uwaga!
Jeden z Twoich listów nie dotarł do adresata.
Wiadomość nie została dostarczona z powodu nieznanego błędu po stronie serwera odbiorcy.
2) Witamy,
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia, przyjeliśmy je do weryfikacji.
Prosimy o cierpliwość, nasz konsultant prześle odpowiedź w możliwie
najkrótszym terminie.
Dzień dobry,
Szanowny Panie Michale, jeśli otrzymał Pan wiadomość odnośnie zgłoszenia, które przyjęliśmy do weryfikacji – Pana zgłoszenie zostało dostarczone. Bardzo prosimy o cierpliwość, wnioski są sprawdzane przy współpracy z Bankiem. Proces ten wymaga czasu. Zapewniamy, że żadna reklamacja nie zostanie pominięta.
Pozdrawiamy
Comperia.pl
Dziękuję za odpowiedź. W takim razie cierpliwie czekam.
Pozdrawiam
i tu i na mailu cisza
mam podobny problem, jak Michał. Do dnia dzisiejszego mój mąż nie otrzymał premii, mimo złożenia reklamacji.
ja przystąpiłam do clubu Comperii. Również nie otrzymałam wynagrodzenia za polecenia!
Na moje reklamacje również nie ma odzewu.
Michał, klub Comperii również firmujesz swoim nazwiskiem – może sprawdzisz, co z moją premia?!
aga
Dzień dobry,
Pani Agnieszko, zapewniamy, że reklamacje są przez nas weryfikowane. Uprzejmie prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Odpowiemy na wszystkie zgłoszenia.
Zespół Comperia.pl
Alleluja,
po przebojach z przyznaniem, nieprzyznaniem, reklamacjami, brakiem sms-ów i maili, a w końcu otrzymaniem sms-a i maila, wczoraj wpłynęło 55zł.
Ale nie 65zł, a właśnie tyle powinno było wpłynąć bo lokatę również zakładałem.
No chyba, że znowu nie dopełniłem jakiejś formalności o której nie wiedziałem, bo po założeniu lokaty więcej z mobilnej aplikacji nie korzystałem.
czyżby znowu trzeba reklamować? ech…
Ale z „Wymarzonego..” korzystam i nawet jestem zadowolony 😉
Marek
Jaki jest termin na udzielenie odpowiedzi na reklamacje? Reklamacje złożyłem 15 maja, 6 tyg temu.
Comperio,
Pozwolę sobie ponowić pytanie, bo ani tutaj, ani poprzez oficjalną ponowną reklamację od 17 czerwca, nie uzyskałam odpowiedzi. Dodam, że nadal, mimo korzystania z różnych przeglądarek nie jestem w stanie uzupełnić danych.
Drogi Zespole Comperii,
Dziękuję za odpowiedź i informację. Zalogowałam się dzisiaj ponownie i rzeczywiście system przepuścił mnie do strony w której podaje się dane. Pojawił się jednak inny problem, który mi to przekazanie danych ostatecznie uniemożliwił. A mianowicie: jestem w stanie uzupełnić wszystkie dane oprócz numeru konta, gdyż ten po wpisaniu (próbowałam zarówno wpisywać „z palca: jak i za pomocą funkcji copy – paste) znika (tylko numer konta, imię i nazwisko oraz pozostałe dane – nie). Dodam, że powtórzyłam manewr na innej przeglądarce i scenariusz ze znikającym numerem konta się powtórzył. Proszę o informację, czy mam tę kwestię zawrzeć w osobnym zgłoszeniu do Państwa. Korzystałam z przeglądarki Chrome i Internet Explorer(sic!)
Witam, ostatniego sms od Comperii otrzymałem 22maja o spełnieniu warunków promocji.Do dziś dnia, nie otrzymałem bonusu.Co w takiej sytuacji? Czy mogę jeszcze składać reklamację czy coś „przespałem”?
Dzień dobry,
Szanowna Pani Agato, uprzejmie prosimy o przesłanie powyższej informacji o braku możliwości wpisania numeru rachunku na adres: [email protected]. Zweryfikujemy wówczas błąd.
Pozdrawiamy,
Zespół Comperia.pl
Witam,
To mój pierwszy komentarz na tym blogu choc czytam go od kilku miesiecy. Założyłem polecane przez Ciebie konto wymarzone. Jestem z niego póki co zadowolony. Jednak do dzis nie otrzymałem od comperi bonusu. Zalożyłem konto przez twojego bloga. Postepowałem zgodnie z instrukcją. Na stronie dostalem informacje ze bonusu nie przyznano ponieważ miałem już wczesniej konto w banku raiffaisen. Nie, nie miałem w tym banku NIGDY wczesniej konta. Od Comperi nie otrzymałem do dzis ŻADNEJ odpowiedzi, mimo że reklamacje złożyłem zaraz po ukazaniu sie twojego artykułu w którym polecałeś to zrobić. Umowe podpisałem przez kuriera. Myslem że może nie wyraziłem zgody na przekazanie informacji do Comperi. Zrobiłem wiec to po ukazaniu sie tego artykułu, czyli ponad 2 tygodnie temu. Niestety w dalszym ciągu nie ma żadnego odezwu – ani ze strony banku, ani ze strony Comperii. Myslałem że sie bez tego obejdzie ale w takim układzie zwracam sie o pomoc w tej sprawie do Ciebie. Może ty coś zdziałasz.
Łukasz
Mam dokładnie ten sam problem co w komentarzu powyżej (choć u mnie powodem nie przyznania bonusu było rzekome nie założenie konta). Też na wszelki wypadek wypełniłam zgodę na przekazanie informacji Comperii. I do tej pory moja reklamacja nie doczekała się odzewu (mimo, że żaden mail od nich do spamu nigdy nie wpadł, to i tak folder spam sprawdzam regularnie, żeby nic nie przegapić). Po zalogowaniu się na stronie do uzupełniania danych nie ma już informacji, że gwarantowanego bonusu nie otrzymam, ale wszystkie pola formularza są nieaktywne. Napisałam do Comperii kolejną reklamację.
Kolejna reklamacja napisana.Piasłem juz 2-nie i żadnej odpowiedzi.
Dzień dobry,
Szanowni Państwo, uprzejmie prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected] w celu sprawdzenia, dlaczego pola do uzupełnienia danych są nieaktywne.
Pozdrawiamy,
Zespół Comperia.pl
Wczoraj otrzymałam wiadomość email od Comperia z prośbą o uzupełnienie danych.
Szok… Po zalogowaniu się na stronie comperiabonus.pl mogłam wpisać dane !
Co oczywiście zrobiłam. Jedynym mankamentem jest fakt, iż numeru konta nie można wkleić (ze schowka) bo numer konta jest wtedy skracany. Jedynym wyjściem jest wprowadzenie całego z palca. Plusem tego jest to, że żaden virus nie podmieni nam podczas wklejania innego numeru rachunku bankowego.
To teraz czekam na premię na koncie.
Po wielu tygodniach męczarni … czy było warto ? Na pewno niesmak pozostanie, który osłodzony zostanie 55 zł …
Michał,
Zgłosiłam reklamację do comperii 19 maja. Później wysłałam jeszcze 2 przypomnienia o braku odpowiedzi z ich strony 23 czerwca i dzisiaj kolejną. W dalszym ciągu nie mam informacji jaki jest status mojej reklamacji 🙁
Proszę o pomoc
Ewa
A mi okropnie głupio. Poleciłam lokatę Teściowej – że niby prosto, łatwo i przyjemnie i jeszcze bonus można zgarnąć. My z mężem bonus dostaliśmy, a Teściowa (zakładanie w opcji z kurierem)- nie. Reklamacja złożona wieki temu, odpowiedzi brak. Teraz ponowiona.
Na wszelki wypadek wypełniliśmy zgodę z linka. I cisza. Cisza tak wielka, że aż strach…
A nam głupio, zwłaszcza, że pomagaliśmy Teściowej z wszystkimi formularzami…
Dzień dobry,
Szanowni Państwo, wnioski są w dalszym ciągu weryfikowane przy współpracy z Bankiem. Odpowiemy na każdą wiadomość, prosimy o cierpliwość. Jednocześnie zapewniamy, że bonus zostanie przyznany każdemu Uczestnikowi, który spełnił warunki promocji.
Pozdrawiamy,
Zespół Comperia.pl
Ja po wysłaniu drugiej reklamacji (7 lipca) dostałam od Comperii maila, że mogę uzupełnić dane i dostanę bonus. Dane zapisane prawidłowo (numer konta wprowadzony z ręki, bez wklejania). Pozostaje tylko czekać na przelew i wreszcie uznać sprawę za zamkniętą.
Osiem tysięcy wniosków – no to naprawdę robiąca wrażenie liczba. Co do liczby osób uczestniczących w konkursie – też jestem pod wrażeniem, tym bardziej, że jak sam zauważyłeś ilość pomysłów mogłaby opasać ze dwie książki, a jak wiadomo każdy pomysł jest zawsze na wagę złota. Gratuluje zwycięzcom. 🙂
Pierwszy i ostatni raz uczestniczyłem w tego typu „promocji bankowej”. Nie chce mi się użerać o głupie 50zł, które należą się jak psu zupa. Niemniej spory niesmak pozostał. Przynajmniej będę wiedział na przyszłość jakie firmy omijać.
Czyny mają konsekwencje.
Za niedługo zamierzam zamknąć konto w Raiffeisen.
Pozdrawiam
Bardzo fajny konkurs, zresztą – czego innego można by się spodziewać po Pańskim blogu Panie Michale 😉 Można spodziewać się innych, podobnych konkursików? Z chęcią w przyszłości też bym wystartował 🙂